هواشناسی|پیش بینی برف و باران در برخی استان‌ها/ کاهش ۱۲ درجه‌ای دما

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران طی امروز تا شنبه در برخی استان‌ها از جمله تهران خبر داد و اعلام کرد:‌در شرق کشور دما ۷ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز بارش در نواری غرب کشور، غرب استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر قطع شده و در نیمه شرقی کشور، مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و سواحل شمالی ادامه می‌یابد. همچنین امروز در استان‌های واقع در شرق زاگرس (همدان، مرکزی، لرستان و چهارمحال و بختیاری) بارش پراکنده روی می‌دهد.

سازمان هواشناسی اعلام کرده فردا در نوار شرقی کشور و ارتفاعات البرز شرقی و همچنین در سواحل شمالی و اردبیل، جمعه در سواحل شمالی، اردبیل و آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی،‌ ارتفاعات البرز شرقی و شنبه در سواحل غربی خزر و اردبیل بارش پیش بنی می‌شود.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شمالشرق و شرق کشور دمای 7 تا 12 درجه کاهش می‌یابد، دریای خزر و خلیج‌فارس نیز در دو روز آینده مواج خواهد بود.

تهران نیز امروز نیمه ابری با  بارش برف و باران، فردا کمی تا قسمتی ابری، روز جمعه و شنبه هفته آینده نیز نیمه ابری، گاهی ابری و با بارش پراکنده پیش بینی شده است.

منبع: تسنیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

58  +    =  67