حضور موثر بیمه معلمی ها با دیدار فعالان اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری و صنعت بیمه در جزیره کیش

محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم در حاشیه رویداد کیش اینوکس 2019 در گفت و گو با اکو ایران تلویزیون اینترنتی اقتصاد ایران از رشد 45 درصدی حق بیمه این شرکت در 8 ماهه 98 نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر داد.

مدیرعامل بیمه معلم اعلام کرد : حق بیمه محقق شده 15 درصد بیشتر از بودجه ای است که هیئت مدیره برای سال 98 تصویب کرده بود و پیش بینی می شود همین روند تا پایان امسال ادامه داشته باشد .

محمد ابراهیم تحسیری با بیان اینکه بیمه معلم با تکیه بر تخصص ، همکاری و همدلی کارکنانش مسیر توسعه را پیش می رود ، افزود: اینک حق بیمه تولیدی بیمه معلم به یک هزار و 300 میلیارد تومان رسیده است که همکاری خوب خانواده معلم در جذب بیمه گذاران و حفظ آنان موجب می شود ، روند صعودی را ادامه دهیم.

ایشان درباره نمایشگاه کیش اینوکس امسال یادآورشد: این فضا موجب آشنایی با مجموعه های دیگر می شود ، صنعت بیمه می تواند با دیگر فعالان اقتصادی به ویژه در بازار های مالی آشنا شوند.

محمدابراهیم تحسیری پیشنهاد داد: چنانچه در سال آینده تعداد بیشتری از شرکت های سرمایه گذاری و تامین سرمایه درنمایشگاه حضور داشته باشند ، همکاری ها توسعه می یابد .

مدیرعامل بیمه معلم درباره کلید واژه ای در خدمات بیمه که موجب آشنایی بیشتر مردم با این صنعت شود ، یادآورشد: بیمه معلم دارای بیمه گذاران خوبی مانند جامعه فرهنگی و دانش آموزان است ، طی این سال ها تلاش کردیم اقداماتی انجام دهیم که دانش آموزان با خدمات بیمه آشنا شوند و امروز شاهد آن هستیم که دانش آموزان بیمه معلم را می شناسند و همین شناخت موجب رشد ضریب نفوذ بیمه خواهد شد چون هریک از دانش آموزان یادگرفته اند باید درزندگی و کار خود از خدمات بیمه استفاده نمایند.

کاوه قاضی معاون برنامه ریزی و توسعه بیمه معلم درحاشیه رویداد کیش اینوکس 2019 درگفت و گو با اکو ایران تلویزیون اینترنتی اقتصاد ایران از شنیدن مستقیم صدای مشتریان بیمه معلم خبرداد و گفت: چنانچه بخواهیم رضایت مشتریانمان را جلب نماییم و نیازهایشان را برای عرضه بهترین پوشش بیمه ای شناسایی کنیم ، اول باید صدای آنها رو بشنویم.

معاون برنامه ریزی و توسعه بیمه معلم با بیان اینکه باید طرح های بیمه ای متناسب نیاز بازارباشد و خدمات براساس انتظارمشتریان باشد ، ادامه داد:  سیستم رضایت مندی مشتری دربیمه معلم راه اندازی شد به طوریکه کارشناسان به صورت مستقیم با مشتریان و زیاندیدگان صحبت می کنند ، صدای آنها را شنیده و موارد نارضایتی ها را رفع می کنند .

بدین ترتیب ضمن جلب رضایت مشتری از بروز موارد مشابه که منجر به نارضایتی مشتریان خواهد شد ، پیشگیری شود.

وی درباره سیاست های این شرکت درجذب بیمه گذاران بزرگ اظهار داشت : برای جذب دانه درشت ها دپارتمانی در بیمه معلم تشکیل شد که وظیفه اش بررسی مناقصات و تحلیل اطلاعات رقباست . با همین سیستم درسال گذشته بیست بیمه گذار بزرگ را جذب کردیم ، که توانستیم با نرخ و شرایط فنی در مناقصات عملکرد بهتری داشته و موفق به انعقاد قرارداد شدیم .

کاوه قاضی با بیان اینکه جذب مشتریان بزرگ درحوزه مناقصات یکی از اقدامات اصلی شرکت درسال گذشته بود ، افزود: سپس وارد مرحله حفظ مشتری از طریق جلب رضایت آنها و ارایه خدمات مناسب می شویم تا مشتریان خود را سالیان سال حفظ نماییم.

معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم درباره جذب بازار خرد یادآور شد: آماده سازی بستر فروش الکترونیکی یکی از ابزارهای مهم و گام به گام برای جذب بیمه های خرد است که امید است تا انتهای سال بسترهای اولیه فروش آنلاین بیمه نامه در شرکت راه اندازی شود، ضمن آنکه بیمه معلم کماکان سابق توسعه شبکه فروش را هم دربرنامه خود دارد زیرا شبکه فروش بهترین فضا برای توسعه بیمه های خرد است.

ایشان درباره خدمات بیمه معلم به سهامداران و خارج از دایره سهامداری متذکرشد: برای سرویس دهی به پرتفوی فرهنگیان که قراردادی  منعقد و خدمات براساس قرارداد ارائه می شود ، تلاش می شود این جامعه فرهنگی از بیمه معلم رضایت داشته باشند.

اما هنر مدیریت دربخشی است که سعی می شود پوشش ها اختیاری و خارج از دایره تکلیف به همین جامعه فرهنگیان ارائه شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه بازار اظهار داشت : بیمه معلم با طراحی و تهیه بسته های آموزشی به دانش آموزان و آماده سازی زمین های چمن مصنوعی در مدارس برای پیشگیری از آسیب دیدگی انها در حیاط مدرسه ارتباط خوبی با این گروه برقرار کرده و طبق اخرین نظرسنجی ها بیمه معلم عملکرد قابل قبولی داشته است.

کاوه قاضی درخاتمه مصاحبه تلویزیونی پیشنهاد داد : بیمه ها نسبت به سیستم بانکی در جلب رضایت مشتری عقب هستند و جا دارد چابک تر به این سمت گام برداشته و به صورت الکترونیکی و از طریق ابزارهای نو ارتباط جمعی صدای مشتریان خود را بشنوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

77  −    =  68