خطر در کمین بیمه های عمر در ایران / حذف معافیت مالیاتی بیمه های عمر + فایل متن پیش نویس قانون مالیات های مستقیم

در حالیکه برنامه ششم توسعه به افزایش ضریب نفوذ بیمه تا 7درصد و رشد 50 درصدی بیمه های عمر تکلیف کرده اما پیش نویش قانون مالیاتهای مستقیم نسبت به حذف معافیت مالیاتی بیمه پیشنهاد داده است.

به گزارش ریسک نیوز، مطالعه پیش نویس قانون مالیات های مستقیم نشان می دهد در صفحه 26 این پیش نویش در بند 76 و 77 ماده 136 و 137 مربوط به معافیت مالیاتی بیمه های عمر حذف شده است.

 

در همین راستا چندی پیش نیز غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی از احتمال معافیت مالیاتی بیمه های عمر خبر داد و عنوان کرد در حال رایزنی هایی برای بازگشت این معافیت ها هستیم

همایش 13 اذر ماه امسال با محوریت افزایش ضریب نفوذ در حالی چهارشنبه هفته اتی برگزار می شود که به زعم کارشناسان اصلی ترین راهکار افزایش ضریب نفوذ بیمه در ایران توسعه فرش بیمه های عمر است، حال باید دید حذف معافیت مالیاتی بیمه های عمر با چه دیدگاه کارشناسی صورت گرفته و آیا صنعت بیمه می تواند با رایزنی های خود، بیمه های عمر را از این خطر برهاند؟

گفتنی است یکی از مقالات مهم پنل شبکه فروش که قرار است در عصر روز 13 اذر ماه در برج میلاد برگزار شود به ضرورت معافیت مالیاتی بیمه های عمر اختصاص دارد.

فایل کامل پیش نویس قانون مالیات های مستقیم را در زیر ببینید:

دریافت فایل

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  7  =  28