جاماندگان یارانه معیشتی فقط یک روز فرصت دارند

فردا اخرین مهلت برای ثبت اعتراض برای دریافت یارانه حمایتی بنزین است.

پس از واریز سومین دور سبد حمایت معیشتی در دومین روز آذرماه ، جاماندگان از دریافت این اعتبار 10 روز فرصت یافتند نسبت به ثبت اعتراض خود برای دریافت یارانه سبد حمایتی اقدام کنند .

 به این ترتیب فردا آخرین مهلت ثبت درخواست در این حوزه تلقی می شود . متقاضیان ثبت اعتراض می توانند درخواست خود را در سامانه #6369* ثبت کنند .

میزان حمایت ماهیانه بیش از ۱۸ میلیون خانوار از محل منابع مالی حاصل از افزایش قیمت بنزین برای خانوار یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانوار ۲ نفره ۱۰۳ هزارتومان، خانوار سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانوار چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوار پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان بود.

بنزین

قرار بود ۲۴ ساعت بعد از ارسال کدملی، کد رهگیری برای سرپرست خانوار ارسال شود که بنا به گفته سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی به دلیل حجم بالای پیامک‌ها ارسال کد رهگیری با تاخیر انجام شد.بررسی ها نشان می دهد بیش از 5 میلیون درخواست در این سامانه ثبت شده است . شمار خانوارهایی که زا یارانه معیشتی برخوردار نشدند، 6 میلیون خانوار است.

بر اساس اعلام "حسین میرزایی" از میان پنج میلیون پیامک ارسالی ، برخی تکراری یا از سوی افرادی به جز سرپرست خانوار بود، چهار میلیون پیامک صحیح ثبت شده است.

به گفته وی، ۶۰۰ هزار خانوار پس از دریافت کد رهگیری درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند. 

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×    =  8