جهش ۱۹۶ درصدی سود شرکت بیمه دی

شرکت بیمه دی اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای حسابرسی شده منتهی به پایان شهریورماه ۹۸ را منتشر کرد که بر اساس آن، سود خالص این شرکت نسبت به مقطع مشابه سال گذشته ۱۹۶ درصد جهش داشته است.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی شرکت بیمه دی با نماد وی (ودی) و سرمایه ۲.۵۰۰ میلیارد ریالی، در پایان تابستان امسال ۱۵.۴۸۲ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال درآمد حق بیمه داشته که نسبت به درآمد حق بیمه ۱۰.۱۸۴ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریالی پایان تابستان پارسال، نشان‌دهنده رشدی ۵۲ درصدی است.
سود عملیاتی ودی هم از ۲۴۶ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال به ۷۳۶ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال رسیده که حاکی از رشدی معادل ۱۹۹ درصد است. زیان انباشته پایان دوره این شرکت بیمه خصوصی نیز در پایان تابستان ۹۷ معادل ۵۱۰ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال بوده که در پایان شهریورماه سال جاری به سود انباشته‌ای معادل ۶۵۷ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال رسیده است. سود خالص شرکت بیمه دی هم با رشدی ۱۹۶ درصدی از ۲۵۰ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال در پایان ماه ششم سال گذشته به ۷۴۰ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال در پایان شهریورماه امسال افزایش یافته است. بر اساس این گزارش، سود خالص هر سهم ودی در پایان شهریورماه امسال مبلغی معادل ۲۹۶ ریال گزارش شده که نسبت به مبلغ ۱۰۰ ریالی پایان شهریورماه ۹۷ رشدی ۱۹۶ درصدی را تجربه کرده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×    =  18