رئیس و دبیر شورای سیاستگذاری آموزش در صنعت بیمه چه کسانی هستند؟

رییس، دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری امور آموزش در صنعت بیمه با ماموریت طراحی یک نظام کارامد، کاربردی و روزآمد آموزشی برای صنعت بیمه با حکم سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی معرفی شدند.

به گزارش ریسک نیوز پرویز خسروشاهی قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی به سمت رییس ،دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه به عنوان دبیر و همچنین جمعی از متخصصان بیمه ای به عنوان اعضای این شورا برگزیده شدند.
بر پایه این گزارش از جمله وظایف این شورا تعیین خط مشی ها و سیاستگذاری در کلیه امور آموزشی صنعت بیمه شامل طراحی و پیشنهاد سازمان مناسب آموزشی صنعت بیمه، تدوین برنامه ها، دوره ها و سطوح آموزشی مورد نیاز صنعت و آزمون‌های مرتبط در قالب نظام دانشگاهی و آموزش‌های عمومی و تخصصی است.
همچنین نظارت و پایش مستمر بر وضعیت آموزش هاو آزمون‌های مورد نیاز صنعت بیمه، ارزیابی و ارتقاء منابع آموزشی و آزمون‌ها، هم افزایی ظرفیت‌های آموزشی و توسعه منابع انسانی صنعت بیمه و ارتقاء فرهنگ بیمه از طریق افزایش آگاهی عمومی نسبت به بیمه از دیگر وظایف این شوراست.

گفتنی است، یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون و نیما نورالهی مدیر عامل بیمه تجارت نو نیز به عنوان اعضا این شورا منتخب شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  5  =  1