اطلاعیه های عرضه بیمه البرز و بیمه اتکایی امین مجددا منتشر می شود

با توجه به تغییر نرخ سود فروش اقساطی

با توجه به تعیین نرخ های جدید سود فروش اقساطی در قراردادهای واگذاری از سوی هیئت واگذاری و ضرورت اعمال این نرخ ها در شرایط عرضه این دو بلوک و اعلام آن به متقاضیان اطلاعیه های عرضه بیمه البرز و اتکایی امین مجددا منتشر می شود.

به گزارش ریسک نیوز سازمان خصوصی سازی اعلام کرد، مطابق مصوبه هیئت واگذاری سازمان خصوصی سازی مکلف به عرضه سهام متعلق به دولت در شرکت‌های بیمه البرز و بیمه اتکایی امین شد.
 این سازمان در اجرای این تصمیم در کوتاه ترین زمان ممکن و مطابق مقررات  نسبت به انتشار اگهی در روزنامه های کثیرالانتشار اقدام کرد.
همچنین مطابق مقررات، قیمت و شرایط عرضه این دو بلوک از سوی این سازمان اعلام و با هماهنگی شرکت بورس اوراق بهادار تهران و نیز شرکت فرابورس اطلاعیه عرضه آنها در بازار منتشر شد.
متعاقب انتشار  اطلاعیه های عرضه این دو شرکت، با توجه به تعیین نرخ های جدید سود فروش اقساطی در قراردادهای واگذاری از سوی هیئت واگذاری و ضرورت اعمال این نرخ ها در شرایط عرضه این دو بلوک و اعلام آن به متقاضیان، این سازمان درخواست اصلاح اطلاعیه های عرضه را به بورس و فرابورس ارسال کرد، لیکن با توجه به مقررات بازار سرمایه امکان تغییر اطلاعیه های منتشر شده وجود نداشت از اینرو سازمان خصوصی سازی به منظور اجرای مصوبه هیئت واگذاری و رعایت صرفه و صلاح دولت، ناگزیر درخواست لغو اطلاعیه های عرضه این دو شرکت را به بازار ارسال کرد تا در اولین فرصت اطلاعیه جدید با اعمال نرخ های جدید سود فروش اقساطی، منتشر شود.
در همین راستا اقدامات و هماهنگی های لازم با سازمان بورس در جریان است تا در کوتاه ترین زمان ممکن عرضه صورت گیرد.
این گزارش می افزاید:مجددا" تاکید می شود سازمان خصوصی سازی به هیچ وجه از عرضه منصرف نشده و صرفا" به منظور رعایت کامل مقررات تاریخ  عرضه به تاخیر افتاده است بدیهی است به محض اتمام فرآیندهای کار در سازمان بورس،  تاریخ و شرایط عرضه به اطلاع عموم خواهد رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

83  −    =  75