یک نقشه راه برای فتح کرسی مدیریتی در بیمه ملت

شنیده های خبری از گزینه جدید بیمه ملت چه می گویند

در حالیکه برخی اسامی این روز ها به عنوان گزینه منتخب بیمه ملت نقل محافل است اما شنیده ها از گزینه دیگری برای فتح جایگاه صلاحی نژاد خبر می دهند.

به گزارش ریسک نیوز ، در پی عزل مدیر عامل بیمه ملت گمانه زنی ها برای جانشین احتمالی وی افزایش یافته است..

در حالیکه این روزها نام برخی افراد برای فتح کرسی مدیریتی بیمه ملت از سوی رسانه ها مطرح شده ؛ اما شنیده ها از گزینه دیگری خبر می دهند.

اینطور که منابع خبری می گویند، یکی از مدیران ارشد بیمه ملت فتح این پست مدیریتی را هدف گذاری کرده  که دارای ارتباطی نیز با یکی از دولتمردان است.

بر اساس منابع خبری، اینکه احراز صلاحیت حرفه ای وی جهت تصدی مدیر عاملی بیمه ملت از سوی بیمه مرکزی ایران تایید می شود یا خیر هنوز مشخص نیست.

برخی گمانه زنی ها اذعان می دارند که احتمال دارد، گزینه پیشنهادی مزبور توسط بیمه مرکزی تایید شود؛ اما از انجا که در انطباق سوابق بیمه ای وی با مفاد ایین نامه 90 ممکن است ابهام وجود داشته باشد،امکان دارد  راه دیگری  اتخاذ شود مثلا همان روشی که در یکی از شرکتهای بیمه بکار گرفته شد یعنی مدیر عامل شدن سرپرست فعلی یا شخص دیگری در شرکت تا زمان انطباق صلاحیت حرفه ای گزینه منتخب با ایین نامه 90.

اگرچه بیمه مرکزی باید با اجرای صحیح آیین نامه 90 ، مهری بر اعمال صحیح قانون در صنعت بیمه زند؛ اما پیش بینی ها نشان می دهد هیچ چیز دور از ذهن نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

53  −  49  =