سامانه فروش آنلاین «الکترو بیمه نوین» رونمایی شد

طی بازدید رئیس کل بیمه مرکزی

سامانه فروش آنلاین «الکترو بیمه نوین» با حضور رئیس کل و اعضای هیأت عامل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل و مدیران شرکت بیمه نوین ٢١ بهمن‌ماه رونمایی شد.

سامانه «الکترو بیمه نوین» که برای فروش آنلاین محصولات و خدمات این شرکت و با هدف تأمین منافع سه جانبه مشتری، نماینده و شرکت بیمه نوین طراحی شده است، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران طی مراسمی رونمایی شد. 

سامانه «الکتروبیمه نوین» به آدرس www.e-bime.com به طور انحصاری جهت ارائه خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه نوین طراحی شده است. از مزیت‌های منحصر به‌فرد سامانه «الکترو بیمه نوین»، می‌توان به ارائه خدمات در گستره جغرافیایی سراسر کشور با قابلیت نرخ‌دهی به تفکیک استان‌ها و در حوزه فعالیت نمایندگان بیمه نوین نیز به امکان همکاری مستقیم ایشان با شرکت بیمه اشاره کرد.

در این سامانه، مشتریان این امکان را دارند تا بدون واسطه و با مشاهده هم زمان چندین نرخ شرکت بیمه نوین براساس پوشش‌های مختلف بیمه‌ای و مورد نظر خود، به مقایسه و سپس انتخاب آن اقدام و پس از سفارش آن را در زمان مورد نظر خود، درب منزل تحویل بگیرند. مشتریان همچنین با خرید بیمه‌نامه از مزایای شارژ کیف پول و اخذ اعتبار ریالی جهت خریدهای آتی در سامانه بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است، دکتر غلامرضا سلیمانی و هیأت همراه ایشان پیش از شروع این مراسم از واحدها و بخش‌های مختلف شرکت بیمه نوین بازدید به‌عمل آوردند.

وی از وجود ساختار نظام‌مند سیستمی در بخش‌های مختلف بیمه نوین که بر اساس برنامه‌ریزی مدون فعالیت می‌کنند تقدیر کرد و گفت: شرکت بیمه نوین با وجود نیروی انسانی جوان در کنار افراد با تجربه صنعت بیمه توانسته است به موفقیت‌های خوبی دست یابد و با ظرفیت‌هایی که دارد توانایی کسب پرتفوی بالاتر در سال‌های آینده را دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

35  −  28  =