مرحله دوم مرکز عملیات و کنترل شبکه بیمه کوثر به بهره برداری رسید

با هدف نظارت لحظه‌ای بر وضعیت داده‌ها

مرحله دوم مرکز عملیات و کنترل شبکه بیمه کوثر به منظور کنترل و هدایت تمامی اطلاعات و نظارت لحظه‌ای بر وضعیت داده‌ها به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات شرکت در این مراسم که با حضور رییس و اعضای هیات‌مدیره شرکت برگزار شد، تصریح‌کرد: این مرکز به‌منظور کنترل و رصد تمامی رخدادها و شناسایی مشکل‌های مرتبط با زیرساخت‌های فن‌اوری اطلاعات و در دسترس بودن همیشگی سرویس‌های مرکز داده‌ها ایجاد شده است.
محمدرضا مومنی، افزایش امنیت شبکه را از دیگر مزایای راه‌اندازی این مرکز برشمرد و گفت: کنترل و افزایش امنیت، به‌روز بودن سیستم‌ها، پشتیبانی لحظه‌ای و در دسترس بودن تمامی سرویس‌ها به‌صورت 24ساعته، شناسایی مشکل‌ها و ارایه راهکارهای بهبود شبکه توسط کارشناسان با بهره‌برداری از این مرکز میسر می‌شود.
وی با بیان اینکه روزانه حمله‌های متعدد سایبری و هک سیستم توسط افراد مختلف در کشور روی می‌دهد و لازم است تا شرکت‌ها زیرساخت‌ها و  لازم را برای مقابله با این حمله‌ها فراهم کنند، تصریح‌کرد: بیمه کوثر نیز برای جلوگیری و کاهش خطرهای ناشی از تهدیدهای سایبری و جلوگیری از ایجاد هرگونه خلل و توقف در خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان شرکت این مرکز را راه‌اندازی کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  +  1  =