بیمه تعاون قهرمان مسابقات فوتسال صنعت بیمه شد

ییمه تعاون با اقتدار قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال صنعت بیمه جام سردار شهید قاسم سلیمانی شد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، اولین دوره مسابقات فوتسال صنعت بیمه، بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی همزمان با ایام دهه فجر و به میزبانی بیمه مرکزی و با حضور ۲۲ تیم از شرکت های بیمه در مجموعه ورزشی شهید مطهری برگزار شد .

فینال مسابقات فوتسال صنعت بیمه کشور جام سردار شهید قاسم سلیمانی، با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون ، برخی از اعضای هیئت عامل و مدیران عامل شرکتهای بیمه در سالن شهید مطهری برگزار شد و در پایان تیم بیمه تعاون با اقتدار و با پیروزی بر تمام حریفان قهرمان این دوره از مسابقات شد و جام قهرمانی را به خود اختصاص داد .

در آیین اختتامیه این رقابت‌ها دکتر سلیمانی با اشاره بر ضرورت گسترش فرهنگ ورزش در صنعت بیمه نسبت به اهمیت همگانی سازی ورزش تاکید کرد و افزود: جمعیت جوان صنعت بیمه که بخش اعظم فعالان این صنعت را تشکیل می دهند با تکیه بر دو اصل جوانی و شادابی می توانند تحولات بزرگی را رقم بزنند.

بر اساس این گزارش مسابقات جام فوتسال صنعت بیمه که با ابتکار اداره کل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی و با حضور پرشور شرکتهای بیمه برگزار شد بیمه سرمد به عنوان نایب قهرمانی و شرکت بیمه کوثر نیز به مقام سوم دست یافت و جام اخلاق به تیم فوتسال بیمه مرکزی اهدا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

95  −    =  87