در سه پنل بزرگ تخصصی چه گذشت؟/ از لشکر همیشه بیدار تا استرس های تمام نشدنی

ویژه نامه بیمه داری نوین مختص شبکه فروش،ریسک و زندگی منتشر شد

ویژه نامه بیمه داری نوین مختص شبکه فروش ، ریسک و زندگی منتشرشد.

به گزارش ریسک نیوز ، ویژه نامه بیمه داری نوین مختص شبکه فروش ، ریسک و زندگی با تمرکز بر پنل های تخصصی برگزار شده در همایش 13 آذرماه منتشرشد.

در این ویژه نامه ضمن انتشار متن کامل پنل های تخصصی برگزار شده در عصر روز 13 اذرماه که برای اولین بار در طول تاریخ این همایش صورت پذیرفت، مطالب متنوع و گزارش های تحلیلی ارزشمندی در خصوص شبکه فروش ، عملکرد صنعت بیمه در حوزه مدیریت ریسک و ارزیابی خسارت  به مخاطبان ارایه شده است.
این ویژه نامه تخصصی با سرمقاله محمود فراهانی با عنوان "خودباوری در صنعت بیمه" و سرمقاله آزاده محسنی با عنوان "ژنرال های سنتی ، سربازان خسته" آغاز می شود.

پرونده شبکه فروش

پرونده اول با سه گزارش خواندنی با سرتیتر "کار متقاوت سندیکا" ، "مشاور بیمه گذار باشید" و "در انتظار پاسخ" به شبکه فروش اختصاص دارد، در این پرونده همایش متفاوت شبکه فروش که در عصر روز همایش 13 اذر برگزار شد به صورت مبسوط و کامل منتشر شده است و دغدغه ها و خواسته های شبکه فروش در این پنل تخصصی بار دیگر از طریق این نشریه  بازطرح می گردد.

در این همایش سخنرانی نمایندگان شبکه فروش از جمله رضا یدالهی ، نوری اعتماد ، خاکباز ، سعیدی، نقابی ،خاوری و تولائی به همراه اظهارات مقامات صنعت بیمه دکتر کریمی ، دبیر کل سندیکای بیمه گران، مهرداد رضائی مدیر کل نظارت بر خدمات شبکه بیمه ای، محمد رضائی ، مدیر عامل بیمه ایران و نیما نورالهی ، مدیر عامل بیمه تجارت نو منتشر شده است.

در گزارش دیگری از این پرونده با عنوان "لشکر همیشه بیدار" عملکرد نمایندگی های بیمه در سال 97 مورد ارزیابی قرار می گیرد.

پرونده ریسک

پرونده دوم با سه گزارش خواندنی با سرتیتر های "راز و رمزهای یک محاسبه" ،  "اکچوئرها ارزیابان کمی و کیفی ریسک"و "استرس های تمام نشدنی" به پنل ارزیابی ریسک ، خسارت و اکچوئری اختصاص دارد.

در این پرونده پنل تخصصی مذکور  با حضور  رحیم مصدق معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی ، مهدی نمن الحسینی مدیر کل پذیرش دفاتر بیمه ای نهاد نظارتی  ، رضا مصطفوی مدیر کل توسعه ریسک بیمه مرکزی  ، یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون ، رضا جعفری مدیر عامل بیمه سینا و بهنام شهریار دبیر کارگروه ریسک سندیکا  مرور شده و مطالب کلیدی در این حوزه مطرح گردیده است.
همچنین در گزارشی خواندنی با عنوان پیش نیازهای استقلال انتظارات ارزیابان خسارت مورد بررسی قرار گرفته است.

در گزارش مبسوط دیگری با سرتیتر"استرس های تمام نشدنی به همراه نمودار های مستند وضعیت مدیریت ریسک در صنعت بیمه مورد بررسی قرار گرفته است.

پرونده زندگی

پرونده سوم و اخر به پنل تخصصی بیمه های زندگی در روز 13 اذرماه اختصاص دارد. این پرونده با سه گزارش خواندنی و مفید با عنوان های "راهبران زندگی در سندیکا " ، "کیفی سازی سرمایه گذاری" ،و "رشد رشته عمر در ایران" به مخاطب اطلاعات مفیدی ارایه می دهد.

گردهمائی بزرگ خانواده بیمه عمر ، گزارش کامل پنل تخصصی بیمه های زندگی است که با حضور احمد رضا ضرابیه مدیر عامل بیمه سامان ، نوروزی مدیر عامل بیمه خاورمیانه ، امیر صفری مدیر کل نظارت بر بیمه های زندگی بیمه مرکزی ، عقدا معاونت پشتیبانی بیمه پاسارگاد، سربخشیان مدیر بیمه های عمر آسیاو روحی مدیر کل امور نمایندگان بیمه ایران است.

همچنین در این پزونده طی گزارشی خواندنی به همراه نمودار و اموار مستند کیفی سازی سرمایه گذاری شرکتهای بیمه مورد بررسی قرار گرفته است.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  4  =  4