پیام دبیر کل سندیکای بیمه گران در پی درگذشت جمعی از اهالی بیمه بر اثر کرونا

بخش قابل توجهی ازکارکنان صنعت بیمه بابت نوع فعالیت شان برای ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان در معرض ویروس کرونا قراردارند که باید کاملا به مسائل بهداشتی توجه کنند.

به گزارش ریسک نیوز کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در پیامی درگذشت و ارتحال تعدادی از کارکنان شرکتهای بیمه که فداکارانه به مردم خدمات رسانی کردند و در اثر ابتلا به ویروس کرونا دعوت حق را لبیک گفتند را تسلیت گفت و اذعان داشت بخش قابل توجهی ازکارکنان صنعت بیمه بابت نوع فعالیت شان برای ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان در معرض ویروس کرونا قراردارند که باید کاملا به مسائل بهداشتی توجه کنند.
▪▪▪متن کامل این پیام را در ادامه  می خوانید:
کسب اطلاع از درگذشت مظلومانه تعدادی از همکاران عزیز صنعت بیمه که فداکارانه در جهت خدمت به مردم عزیز کشورمان تلاش کردند و متاسفانه در اثر ابتلا به ویروس کرونا دعوت حق را لبیک گفتند موجب غم و اندوه فراوان اینجانب، مدیران و اعضای سندیکای بیمه گران ایران شد. اینجانب به نمایندگی از تمامی اعضای سندیکا، این ضایعه تأسف‌بار را به خانواده‌های ارجمند این عزیزان و دست اندرکاران صنعت بیمه کشور، تسلیت عرض نموده، غفران و رضوان الهی را برای ایشان و صبر و سلامتی برای بازماندگان گرامی شان از خدای مهربان مسئلت می نمایم.
اینک ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران  بهداشت و درمان کشور، برادران عزیز سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و از همه مهمتر مردم شریف کشورمان که برای پیروزی بر این بلیه گوش به فرمان رهبر عزیزمان و دولت هستند، برای شفای عاجل تمام بیماران بخصوص آندسته که بر اثر کرونا دچار مشکل شده اند و بویژه همکاران پرتلاش صنعت بیمه که درگیر بیماری هستند دست به دعا برمی داریم و از همه دوستان و هموطنان التماس دعا داریم.
امیدوارم با توکل بر خدای بزرگ و همکاری مردم و تلاش شبانه روزی دست اندرکاران بخصوص کادر بهداشتی و درمانی برای غلبه براین دشمن منحوس، همگی هر چه زودتر موفق و پیروز باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  46  =  48