مرگ ۲ آمریکایی درپی تجویز جنجالی ترامپ

اظهارات عجیب رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مفید بودن تزریق مواد ضدعفونی کننده به بدن برای درمان بیماری کرونا باعث مرگ ۲ شهروند آمریکایی شد. v

به گزارش  ریسک نیوز به نقل از تسنیم، چند روز پس از اظهارات عجیب دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مفید بودن تزریق مواد ضدعفونی کننده به بدن برای درمان بیماری کرونا که بازتاب زیادی داشت و ساعاتی بعد اعلام کرد که شوخی کرده است جنجال‌ها بر سر شوخی مرگبار او در آمریکا همچنان ادامه دارد.

براساس گزارش رسانه‌های امریکایی از زمانی که ترامپ این اظهارات را مطرح کرده است تماس‌های مردم با مراکز فوریت‌های پزشکی مبنی بر مسمومیت بر اثر استفاده از مواد ضدعفونی کننده در این کشور افزایش چشمگیری داشته است.

به نوشته پایگاه خبری «هیل» ۲ مرد آمریکایی که برای جلوگیری از ابتلا به کرونا مواد ضدعفونی کننده خورده بودند جان خود را از دست دادند.

"جیلورد لوپز" مدیر مرکز سم شناسی ایالت جورجیا ضمن تایید این خبر گفت: ما از این ۲ نفر نپرسیدیم که آن‌ها به دلیل اعتماد به صحبت‌های ترامپ مواد ضدعفونی کننده را خورده اند یا خیر، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها پس از شنیدن اظهارات ترامپ تصور کرده‌اند که استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای درمان کرونا مفید است و به همین دلیل این کار را انجام داده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×  5  =