آخرین آمار کرونا در ایران: ۱۴۸۵ مبتلا و ۶۸ فوتی جدید کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با شناسایی ۱۴۸۵ مورد جدید کووید ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، آمار موارد ابتلا به این بیماری در کشور به ۱۰۳۱۳۵ تن رسید.

دکتر کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز( ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی گفت: به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۳۱۳۵ نفر رسید.

به گفته جهانپور، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴۸۶ نفر رسید این در حالیست که تا کنون ۸۲۷۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپوربا بیان اینکه  ۲۷۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند اظهار کرد: تا کنون ۵۴۴ هزار و ۷۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته جهانپور با توجه به گسترش شبکه آزمایشگاهی کشور و افزایش آزمایش‌ها به ویژه شناسایی موارد با علائم خفیف و متوسط، طی روزهای آینده ممکن است تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ افزایش یابد.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: در تمامی مناطق کشور به جز استان خوزستان وضعیت ابتلا به بیماری نسبتا با ثبات است، متاسفانه در استان خوزستان در حال حاضر با وضعیت شکننده و طغیانی مواجه هستیم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  +  7  =