برای اطلاع از ارزش روز سهام عدالت به کجا مراجعه کنیم؟

از امروز تمام دارندگان سهام عدالت که روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به درگاه طراحی شده، از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند.

در اطلاعیه ستاد سهام عدالت آمده است، از دهم خردادماه ۱۳۹۹ تمام دارندگان سهام عدالت که روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه http://sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند.

این اطلاعیه همچنین آورده است: این سهامداران همانند یک سهامدار عادی در بورس کشور قادر خواهند بود تمامی حقوق و منافع سهامداری را استیفاء نموده و از مزایای سهامداری بهره مند شوند. از جمله این حقوق و منافع نظارت همگانی میلیون‌ها نفر از هموطنان بر بنگاه‌های اقتصادی پذیرفته شده در بورس و فرابورس، امکان شرکت در مجامع عمومی، دریافت سود، مشارکت در افزایش سرمایه، دریافت حق تقدم و انجام خرید و فروش سهام در بازار سرمایه است.

در سامانه مذکور، پس از کلیک بر روی گزینه «مشاهده دارایی سهام عدالت»، صفحه جدیدی باز می‌شود که کاربر باید کدملی خود را وارد کند، پس از آن کد فعال سازی به شماره موبایل ثبت شده توسط کاربر در سامانه سهام عدالت سازمان خصوصی سازی پیامک می‌شود، پس از وارد کردن این شماره مجموع تعداد و ارزش دارایی‌های هر سهام دار از سهام عدالت نمایش داده می‌شود.

در جدول ذیل مجموع تعداد و ارزش دارایی یک سهامدار که سهام ۴۹۲ هزار تومانی دارد آورده شده است؛

گفتنی است سهامدارانی که سهام ۵۳۲ هزار تومان و یا یک میلیون تومانی دارند به همین نسبت ارزش سهام عدالتشان بیشتر خواهد بود.

 

 

منبع: مهر
لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×    =  60