واکنش‌ها به درگذشت مهرداد میناوند

اهالی ورزش از جمله فوتبالی‌ها و هم بازی‌های مهرداد میناوند درگذشت او را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری ریسک نیوز، مهرداد میناوند بازیکن سابقت یتم ملی فوتبال ایران  باشگاه پرسپولیس که به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری بود، شب گذشته درگذشت. پس از این اتفاق اهالی ورزش با انتشار پیام‌هایی به این موضوع واکنش نشان دادند.

وزیر ورزش و جوانان

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور شوک بزرگی برای جامعه ورزش بود. این ورزشکار عزیز در همان سنین جوانی و در ۲۰ سالگی ستاره فوتبال ایران شد و خیلی زود به عنوان یکی از سفرای فوتبال ایران به اروپا رفت و با درخشش خود غرور و افتخار را به فوتبال کشورمان هدیه داد. حضور او در تیم ملی و تلاشش برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران قابی است که برای همیشه در تاریخ ورزش کشور ثبت می ماند.
اینجانب فوت مهرداد میناوند را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و باشگاه پرسپولیس تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای میناوندعزیزارزوی رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان طلب صبر و اجر دارم.
مسعود سلطانی‌فر

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور

انا للّه و انا الیه راجعون

متاسفانه بیماری منحوس کرونا یک چهره محبوب و ارزشمند دیگر را از ما گرفت. درگذشت نابهنگام جناب آقای مهرداد میناوند فوتبالیست شناخته‌شده و عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران را به خانواده ایشان، جامعه ورزش کشور و هواداران فوتبال تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و تسلی مسئلت می‌کنم.

باشگاه پرسپولیس

ضمن تمجید از فعالیت‌های مهرداد میناوند در دوران فوتبال و همچنین بعد از خداحافظی‌اش از مستطیل سبز، به همکاری این پیشکسوت فقید با بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در ماه‌های اخیر اشاره کرد و در پایان نوشت:

باشگاه ورزشی فرهنگی پرسپولیس با ابراز اندوه و تاسف بسیار این ضایعه و فقدان دردناک را به خانواده و همسر محترم این پیشکسوت، خانواده بزرگ پرسپولیس، جامعه ورزش و اهالی فوتبال را تسلیت می‌گوید. برای زنده‌یاد میناوند عزیز از درگاه ایزد منان، آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر، سلامتی و دوام آرزو می‌کنیم.

همچنین ضمن تقدیر و تشکر از تمام زحماتی که کادر درمان در سراسر کشور با نهایت فداکاری برای بهبود و سلامتی بیماران، به ویژه در این ایام برای مبتلایان به کرونا می‌کشند، از مردم عزیز و شریف ایران تقاضا می‌کنیم در رعایت پروتکل‌های اعلامی کوشا باشند.

باشگاه استقلال

انا لله و انا الیه راجعون

مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران دارفانی را وداع گفت.

باشگاه استقلال به این وسیله درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده ایشان، باشگاه پرسپولیس و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال خواهان مغفرت برای او و صبر جمیل برای بازماندگان است.

سازمان لیگ فوتبال ایران

مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس بعد از ابتلا به کرونا امشب دار فانی را وداع گفت. سازمان لیگ فوتبال ایران این مصیبت را به خانواده محترم میناوند و جامعه فوتبال تسلیت می گوید و از خداوند برای بازماندگان صبر و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی آرزومند است.

مدیران باشگاه پرسپولیس

جعفر سمیعی، مدیرعامل، اعضای هیأت

مدیره و ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی درگذشت

 مهرداد میناوند را به خانواده فوتبال ایران تسلیت گفتند.

 در پیام تسلیت مدیریت و کارکنان باشگاه پرسپولیس آمده:

درگذشت مهرداد میناوند چنان جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی

 در برابر تقدیر پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. ضایعه از دست دادن

مهرداد میناوند برای فوتبال ایران اسفناک و حزن‌انگیز است؛ شخصیتی که هرگز

نتوانست عشق به فوتبال، پرسپولیس و تیم ملی را پنهان کند و همواره در کنار

سرخ‌ترین تیم ایران بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده: میناوند از جمع پرسپولیسی‌ها پر کشید ولی خاطرات او تا همیشه در قلب و ذهن طرفدارانش مانا است.

مدیریت باشگاه پرسپولیس به خانواده پیشکسوت محبوب این باشگاه که در چند روز گذشته لحظات سختی را پشت سر گذاشتند، تسلیت می‌گوید.

همه اهالی فوتبال کشورمان در این غم بزرگ، کنار خانواده میناوند هستند تا تسلی خاطرشان باشند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا

به خانواده و دوستان مهرداد میناوند که پس از نبرد با COVID۱۹ در تهران درگذشت ، صمیمانه تسلیت می گوییم.

باشگاه اشتورم گراتس اتریش به زبان آلمانی پیام تسلیتی منتشر کرد.

در این بین چهره‌های دیگر  همچون محمد جواد آذری جهرمی، علی دایی، احمدرضا عابدزاده، یحیی گل‌محمدی، جواد نکونام، افشین پیروانی، کریم انصاری‌فرد، کریم باقری، فرهاد مجیدی، سردار آزمون، محسن خلیلی، ابراهیم شکوری و … با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، درگذشت میناوند را تسلیت گفتند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

70  +    =  71