تاکید نوربخش بر ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیمه شدگان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدیدی سرزده از دی کلینیک فوق تخصصی ابوریحان به عنوان یکی از مراکز درمانی تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی، بر رعایت کامل حقوق بیمه شدگان و بیماران در بهره‌مندی از خدمات درمانی بهینه و با کیفیت مناسب تاکید کرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از مهر،دکتر سیدتقی نوربخش ضمن بازدید از مجموعه امکانات و خدمات درمانی دی‌کلینیک فوق تخصصی ابوریحان، با بیمه‌شدگان و بیماران به گفتگو نشست و به مشکلات آنان پاسخ داد.

وی در جریان این بازدید علاوه بر گفت‌وگوی صمیمانه با برخی بیمه‌شدگان و مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی، ضمن ارائه رهنمودهای لازم در خصوص اقدامات درمانی مناسب برای مساعدت بیشتر به بیمه‌شدگان و مراجعه کنندگان، در جلسه‌ای مشترک با حضور مسئولین اداره‌کل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران و دی‌کلینیک ابوریحان در خصوص راهکارهای مناسب برای رفع موانع و کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی و فضاهای فیزیکی در دی‌کلینیک ابوریحان به بحث و تبادل نظر پرداخت. 

 

نوربخش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و همکاری‌ مسئولین، پزشکان و همکاران دی‌کلینیک ابوریحان خواستار همکاری بیشتر همکاران شد تا زمینه برای تحقق اهداف مشترک سازمان و در نهایت ارتقای کیفیت خدمات درمانی را در آینده نزدیک شاهد باشیم. 

 

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: باید ساز و کارهای مناسب در ارتباط با ارایه خدمات درمانی بهینه به بیمه‌شدگان و بیماران را تبیین و تعریف کنیم، بنابراین باید درروش ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان نیز با فراهم آوردن امکانات پیشرفته و به روز زمینه خدمات درمانی فوق تخصصی و مدرن را بوجود بیاوریم.

 

  نوربخش با اشاره به منشور حقوق بیمار تصریح کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان یک ارگان عمومی غیردولتی برای خدمت به بیمه شدگان در دو بخش درمان مستقیم و درمان غیر مستقیم فعالیت دارد که در همین راستا بیمه شده نیز انتظار دارد از خدمات بیمه ای و درمانی مناسب و لازم برخودار باشد و بر این اساس هدف ما نیز آشنا کردن بیمه شدگان با حقوق خویش در چارچوب وظایف و اختیارات و تعهدات قانونی و چگونگی استفاده از این خدمات است. 

 

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: حمایت از حقوق جامعه تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و از کارافتادگان و همچنین افراد و خانواده‌های تحت تکفل آنان جزو اصول بنیادین سازمان تأمین‌اجتماعی بشمار می رود. 

 

نوربخش در پایان خاطر نشان کرد: تلاش سازمان تامین‌اجتماعی در راستای التزام به حقوق بیمه‌ شدگان و جامعه تحت‌پوشش ارائه خدمات درمانی با کیفیت مطلوب و مناسب و مطابق با استانداردهای تعریف شده است که با آغاز فعالیت عملی این سازمان در این زمینه بی تردید شاهد رشد و ارتقای کیفیت خدمات در هر دو زمینه بیمه‌ای و درمانی خواهیم بود . 

 

در پایان این بازدید مقرر شد با همکاری معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و اداره کل درمان استان تهران در خصوص تهیه و اجرای طرحهای تجهیز این مرکز به دستگاههای جدید ویدئو آندوسکوپ، اسکن چشم و فیکو با توجه به فعال بودن این واحدها و آمار بالای مراجعین به این واحدها در این مرکز همکاریها و اقدامات لازم به عمل آید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  2  =