بیمه‌عمر خانواده در راه است

مدیر بیمه عمر بیمه پارسیان:

مدیر بیمه عمر بیمه پارسیان با اشاره به افزایش ۷۵ درصدی تعداد بیمه‌نامه عمر این شرکت در سال گذشته، از ارائه بیمه‌نامه عمر خانواده در ماه‌های آینده خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از فارس ،امین محمدی در خصوص برنامه‌های جدید بیمه پارسیان در حوزه بیمه‌های عمر، اظهار داشت: برای ترغیب مردم به خرید بیمه‌نامه عمر سه استراتژی توسعه فروش، توسعه محصول و تنوع محصول را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیر بیمه عمر بیمه پارسیان خاطرنشان کرد: در زمینه تنوع محصول، طراحی نوع جدیدی از بیمه عمر و سرمایه‌گذاری برای یک خانواده با مزیت های رقابتی نسبت به سایر رقبا انجام شده و در حال اجرای کارهای نهایی برای ورود به بازار است.

وی افزود: در زمینه توسعه محصول با توجه به رصد بازار به طور مداوم در حال بهبود مستمر روش‌های پرداخت و افزایش آنها، افزایش سقف پوشش‌های اضافی و تمرکز بر روی قراردادهای جمعی هستیم.

محمدی تصریح کرد: در سال‌های 89 و 90 به مشتریان بیمه عمر به ترتیب 24 و 26 درصد سود مشارکت اعطا شد و برای سال جاری هم رقمی در همین حدود پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در سال 90 بیمه عمر، از نظر تعداد بیمه‌نامه و پُرتفوی حدود 75 درصد افزایش داشت و در سال جاری نیز انتظار افزایش 50 تا 75 درصدی در این حوزه داریم.

مدیر بیمه عمر پارسیان درباره اقدامات جدید این شرکت برای توسعه شبکه فروش گفت: طرحی با نام «سیستم ثبت پیشنهاد الکترونیک» در این شرکت طراحی شده است که هم‌اکنون مراحل تست نهایی را برای ارائه به بازار طی می‌کند.
به گفته محمدی با استقرار این سیستم، تمام مراحل ثبت الکترونیکی به طور کامل در نمایندگی‌های شرکت انجام خواهد شد و تنها نظارت و پشتیبانی در مرکز انجام خواهد شد.

مدیر بیمه عمر بیمه پارسیان افزود: طبق پیش‌بینی‌ها با این روش ضمن کاهش زمان، صدور بیمه‌نامه عمر حدود 40 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
وی سهم بیمه عمر از پرتفوی صادره شرکت را در فروردین 91 حدود 10 درصد اعلام و تصریح کرد: در این شرکت بعد از بیمه اتومبیل، بیشترین حجم پرتفوی مربوط به بیمه‌های عمر است.

محمدی یکی از خدمات بیمه پارسیان برای افزایش اعتماد مشتریان به بیمه عمر را سامانه الکترونیکی مشاهده حساب مشتریان عنوان کرد و گفت: هریک از خریداران بیمه عمر‌ از این طریق می‌توانند با وارد کردن رمز عبور، به پروفایل خود مراجعه و میزان ذخیره مالی، ارزش بازخریدی، میزان اخذ وام و سود تعلق گرفته خود را مشاهده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

88  −  87  =