تقسیم ۴۰۰ ریال سود به ازای هر سهم بیمه پارسیان

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه پارسیان با حضور ۸۸.۸۷ درصد از سهامداران برگزار و تقسیم ۴۰۰ ریال سود به ازای هر سهم تصویب شد.

به گزارش ریسک نیوز،در این مجمع علی سلیمانی شایسته به عنوان رییس جلسه، علیرضا فاطمی و جلال خرازی زاده به نمایندگی از شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو و شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی نفت به عنوان ناظران و امیرحمزه شفیعی معاون پشتیبانی و اقتصادی شرکت نیز به عنوان منشی انتخاب شدند.

در ابتدای مجمع هادی اویارحسین مدیرعامل بیمه پارسیان گزارش هیات مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال گذشته را ارایه کرد.

وی سپس به تشریح جایگاه بیمه پارسیان در صنعت بیمه کشور پرداخت و گفت: کسب سهم حدود 6 درصدی از کل بازار بیمه کشور، فروش بیش از 7.8 میلیون بیمه‌نامه در کمتر از 9 سال، اخذ گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت (iso9001:2008)، جایگاه شرکت در رتبه‌بندی‌های معتبری همچون رتبه‌بندی نشریه Banker، حضور فعال در عرصه‌های علمی و ارائه مقالات در همایش‌های معتبر برگزار شده در کشور و سایر دستاوردهای شرکت در طول سال‌های فعالیت نشانگر جایگاه مناسب بیمه پارسیان در صنعت بیمه و اذهان عمومی است.

به گفته اویارحسین، اعتبار در بازار داخلی، شبکه فروش وسیع در سطح کشور، تنوع محصولات، کیفیت مطلوب خدمات در مقایسه با رقبای داخلی و سرلوحه قراردادن مشتری‌مداری در سطوح کاری مختلف از جمله عوامل موفقیت شرکت بیمه پارسیان به حساب می‌آید.

در این مجمع میزان و نحوه تقسیم سود عملکرد سال مالی 1390 مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت تقسیم 400 ریال سود به ازای هر سهم به تصویب رسید و مقرر شد تا پایان خردادماه سال جاری سود سهامداران حقیقی پرداخت ‌شود.

همچنین موسسه حسابرسی مختار و همکاران به عنوان حسابرس قانونی و موسسه صالح اندیشان نیز به عنوان حسابرس علی‌البدل برای سال مالی 91 برگزیده شدند.

روزنامه اطلاعات و دنیای اقتصاد نیز در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه پارسیان به عنوان روزنامه‌های رسمی انتخاب شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  4  =  16