آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی خانواده تاکسیرانان/ تخفیف ۸۰ درصدی بیمه تکمیلی

ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان ، همسر و فرزندانشان برای دومین سال پیاپی به طور آنلاین آغاز و تا پایان فرودین ۹۳ نیز ادامه دارد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از باشگاه خبرنگاران  میثم مظفر مدیرعامل این سازمان از بیمه رایگان تاکسیرانان تهرانی برای سال 93 خبر داد و افزود: بیمه تکمیلی برای شخص تاکسیرانان نیز رایگان است اما در صورتیکه رانندگان تمایل داشته باشند می توانند با 80 درصد تخفیف همسر و فرزندانشان را نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند.

مظفر با بیان اینکه با احتساب 80 درصد تخفیف به ازای هر نفر مبلغ یکصد و سه هزار و نهصد (103900 ) تومان برای یک سال پرداخت شود، افزود: رانندگان در صورت تمایل به استفاده از بیمه ، ملزم اند  تمامی اعضای خانواده خویش را تحت پوشش قرار دهند. 

وی تصریح کرد: این امکانات تنها برای تاکسیرانانی امکان اجرا دارد که دارای پروانه هوشمندند و یا برای دریافت آن اقدام کرده اند و روند صدور پروانه آنها آغاز شده است. به تبع از این به بعد نیز تمامی خدمات رفاهی و تسهیلاتی تاکسیرانان نیز منوط به ارائه پروانه هوشمند تاکسیرانی ست.

مظفر با اشاره به امضای توافقنامه ای با بیمه شهر برای اجرای طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانان و خانواده هایشان افزود: تاکسیرانان محترم برای ثبت نام در این طرح و دریافت بیمه تکمیلی نیازی به مراجعه حضوری به تاکسیرانی و مناطق آن ندارند و این فرآیند فقط از طریق سایت اینترنتی سازمان به نشانی  http://taxi.tehran.ir/  و ورود به سامانه بشارت امکان پذیر است.

 بر اساس این گزارش تاکسیرانان با مراجعه به سایت یاد شده به سامانه بشارت وارد می شوند و گزینه بیمه تکمیلی خانواده تاکسیرانان را انتخاب و با وارد کردن کد ملی راننده اطلاعات خانوار خود را وارد سایت کرده و آن را ثبت می کنند. در انتهای عملیات ثبت نام ، سایت شناسه قبض و شناسه پرداختی را به همراه مجموع مبلغ واریزی به راننده ارائه می کنند. این مبلغ قابل پرداخت در کلیه دستگاه های خودپرداز بانک شهر در سطح شهر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×  9  =