انتخاب برترین بانک ایرانی در زمینه بانکداری الکترونیک

مدیریت اجرایی جشنواره ایران بانک ۲۰۱۲ برپایی جشنواره بین المللی ایران بانک ۲۰۱۲ را فرصتی مناسب برای عملکرد سالانه تمامی بانک‌های کشور در مقوله بانکداری الکترونیک و تجارت الکترونیک عنوان کرد که می تواند تاثیر بسیار مثبتی در توسعه تجارت الکترونیک کشور داشته باشد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از ایسنا،"مرتضی کاظمیان" با اشاره به برگزاری این جشنواره با حضور بانک‌ها و موسسه‌های مالی سراسر کشور در آبان ماه امسال اظهار کرد: در جشنواره بین المللی ایران بانک که یکی از مهمترین رویدادهای بانکی کشور در سال جاری خواهد بود برترین بانک ایرانی درزمینه بانکداری الکترونیک تندیس بلورین دریافت خواهد کرد.

وی بانکداری الکترونیک را از جمله مهمترین معیارهای موثر در تراکنش‌های مالی کشور عنوان کرد و گفت:‌رشد چشمگیر استفاده از درگاه‌های مختلفی چون اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک ATM، POS و INFO ،کیوسک و غیره در میان مشتریان ایرانی نیز نشان از اطمینان مردم به خدمات بانکداری الکترونیک در کشور دارد.

کاظمیان با اشاره به مزایای خدمات بانکداری الکترونیک در کنار تجارت الکترونیک در کشور و آثار آن در صرفه جویی وقت، هزینه و انرژی علاوه بر رضایت عمومی از کیفیت ارائه خدمات، خاطرنشان کرد: توسعه سیستم‌های نوپای بانکداری اینترنتی و ارائه سرویس‌های نو در این سیستم با درجه امنیت بسیار بالا مورد اعتماد بانک‌ها و مشتریان نیز قرار گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه بانکداری الکترونیک و تجارت الکترونیک از ایجاد سالنی با همین نام در دومین جشنواره بین المللی ایران بانک خبر داد و گفت:‌در این سالن با حضور کارشناسان، کار با اینترنت بانک‌های دولتی و خصوصی آموزش داده می‌شود و دراین زمینه بلوتوث‌های آموزشی ارائه خواهد شد.

مدیر اجرایی جشنواره ایران بانک 2012 همچنین از ایجاد سالنی با نام همراه بانک در طول برگزاری این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: در این سالن کاربرد نرم افزار ویژه هر بانک به راحتی بر روی موبایل‌ها‌ بلوتوث می‌شود و کارشناسان ویژه طریقه استفاده از آن را برای عموم آموزش می‌دهند.

کاظمیان با بیان این‌که برگزاری نشست‌های تخصصی در زمینه‌های بانکداری ارزی و تبادل‌های ارزی با بانک‌های خارجی و تاثیر تجارت الکترونیک بر روند کار صادرکنندگان با همکاری اتاق‌های بازرگانی از دیگر برنامه‌های جشنواره ایران بانک است که در روز دوم جشنواره که به همین نام اختصاص یافته این سمینار با حضور تمامی صادرکنندگان و فعالان عرصه صادرات و واردات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از محورهای مهم که در این جشنواره بر روی آن تمرکز خواهد شد معضل نرخ ارز و چند نرخی بودن آن و و دلایل افزایش ناگهانی آن و نقش بانک مرکزی در این امر است که با حضور اساتید دانشگاهی کشور و صاحب نظران حوزه اقتصادی ایران برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  4  =  1