افزایش رغبت مردم به بیمه‌های عمر

یک کارشناس فروش بیمه‌های عمر با اشاره به افزایش رغبت مردم به بیمه‌های عمر گفت: مردم به خوبی به اهمیت این بیمه پی برده‌اند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس آزیتا زمانبر کارشناس فروش بیمه‌های عمر در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: مردم در بحث بیمه خیلی آگاه‌تر نسبت به گذشته شده‌اند و بیشترین سؤالات در این نمایشگاه راجع‌به بیمه عمر است.

وی در مورد بیمه عمر افزود: این رشته بیمه‌ای هم سرمایه‌گذاری برای شخص را در نظر می‌گیرد و هم اینکه دغدغه‌‌هایی را که برای آینده دارند، را پوشش می‌دهد.

این کارشناس فروش بیمه در ادامه گفت:‌ هر فرد با توجه به درآمدی که دارد، در مقاطع پرداختی مختلف که به صورت ماهانه یا 2 ماه یک بار و با توجه به توان پرداخت اقساط که 3، 4 و 6 ماهه و یک ساله است می‌تواند اقساط را پرداخت کند.

زمانبر تصریح کرد: مبلغی که هر فرد پرداخت می‌کند، تعیین کننده مقدار سرمایه خود برای او است، ضمن اینکه بیمه عمر، پوشش‌های اضافی هم دارد که شامل فوت در صورت حادثه، بیماری‌های خاص و از کار افتادگی را  شامل می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت:‌ براساس شرایط شخص بیمه شده، جدول مشخصی با توافق خود شخص برای او طراحی می‌شود.

این کارشناس فروش بیمه ادامه داد: تمام مردم از یک ماهگی تا 100 سالگی می‌توانند تحت پوشش بیمه عمر قرار بگیرند و هنگام عقد قرارداد، بیمه‌شونده مشخص می‌کند که بعد از فوت، هزینه بیمه به چه اشخاصی و با چه درصدی پرداخت شود.

زمانبر با بیان اینکه بیمه عمر معاف از مالیات است، اظهار داشت: این بیمه جزو قانون مالیات بر ارث نمی‌شود و در صورت ورشکستگی شرکت‌های بیمه، ارجحیت پرداخت هزینه‌های بیمه با کسانی است که بیمه‌های عمر دارند.

وی در خصوص نقش صنعت بیمه در بازار مالی گفت: صنعت بیمه در بازار مالی تأثیر زیادی دارد و دغدغه‌های شرکت‌ها و حتی افرادی که در جامعه فعالیت می‌کنند، را پوشش می‌دهد و سرمایه‌گذاران با امنیت خاطر و اعتماد بیشتر، اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند، زیرا مطمئن هستند در صورت بروز حادثه، بیمه مبلغی از خسارت را می‌پردازد.

این کارشناس فروش بیمه درباره ضریب نفوذ بیمه در خانوارهای ایرانی تصریح کرد: نسبت به سال‌های گذشته مطلوب‌تر شده و فرهنگ و آشنایی مردم نسبت به قبل تغییر و بهبود یافته است و بیشترین سؤال مراجعه‌کنندگان در این نمایشگاه در مورد بیمه بازنشستگی و بیمه عمر بوده است.

زمانبر در پایان گفت: تفکر مردم در سال‌های گذشته این بوده که بیمه عمر یک هزینه اضافی است، در حالی که در حال حاضر به خوبی به اهمیت این بیمه پی برده‌اند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930319001354#sthash.l1MGBAtC.dpuf

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

12  +    =  13