طعنه بهداد سلیمی به فوتبالیست‌ها!

قهرمان المپیک لندن کار وزنه‌برداران را در بازی‌های آسیایی سخت دانست و گفت: انتظارات بسیار بالاست و وزنه‌برداری فوتبال نیست که با چهارم شدن در گروه همه خوشحال شوند!

به گزارش ریسک نیوز به نقل از افکارنیوز، بهداد سلیمی درباره اردوی مجارستان، اظهار کرد: در مجارستان تمرینات خوبی داشتیم، البته بیشتر به صورت استقامتی و قدرتی بود و به آن صورت نبود که به رکورد برسیم. با این حال فشار تمرینات نیز خوب بود. از طرفی مجارستان آب و هوای خوبی نسبت به تهران که هوا گرم است، داشت. بنابراین آنجا راحت‌تر تمرین می‌کردیم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که در این مدت افزایش رکورد داشته است یا خیر؟ گفت: از لحاظ رکوردی تغییری نداشتم، چون اردوی مجارستان اردویی نبود که حالت رکوردی داشته باشد و بیشتر تمرینات به صورت استقامتی و قدرتی بود. با این وجود خدا را شکر روند خوب و رو به رشدی دارم.

وی با اشاره به حضور ماموران وادا در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بیان کرد: در مجارستان ماموران وادا از وزنه‌برداران تست دوپینگ گرفتند. البته هر زمان حتی همین الان نیز بیایند مشکلی برای آزمایش دادن ندارم و آماده انجام این کار هستم.

قهرمان المپیک لندن درباره انتظارات از وزنه‌برداری برای کسب مدال بازی‌های آسیایی اینچئون، تصریح کرد: تیم حال حاضر وزنه‌برداری تیم بزرگی است و تمام ملی‌پوشان از عنوان‌دارها هستند. بنابراین انتظار از این تیم به جاست. از طرفی همیشه در رشته‌های مانند کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو رفتن به مسابقات سخت بوده، زیرا سطح انتظارات بالاست. مثل فوتبال نیست که با یک امتیاز در گروه چهارم می‌شود و همه کلی به آن افتخار می‌کنند، بلکه غیر از مدال طلا، چیز دیگری از وزنه برداری نمی‌خواهند.

وی ادامه داد: من نیز تا الان توانسته‌ام برای کشورم افتخار آفرین باشم، تلاش می‌کنم از این به بعد نیز تا هر زمان که در ورزش باشم این روند را ادامه بدهم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که هنوز به شکستن رکورد جهان فکرمی کند؟ گفت: فکر می‌کنم صحبت کردن از آن زود است، زیرا همیشه همه چیز بستگی به یکی، دو هفته‌ آخر دارد و باید دید در آن زمان شرایط بدنی و روحی چطور است، اگر مناسب باشد ان‌شاءالله این کار را نیز انجام خواهم داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

58  −  54  =