اثرات استقرار بانکداری جامع در افزایش سودآوری بانک ها

بارزترین ویژگی بانکداری جامع پاسخگویی شایسته به نیازهای مشتریان است تا بتوانند با تامین نیازهای مادی و معنوی آنان، به سودآوری منطقی و مشروع نیز دست یابند و سطح خدمات خود را برای حفظ بازار پر رقابت امروز حفظ کنند.

به گزارش ریسک نیوز،با اقدامات اجرایی نهایی و ارسال دعوت نامه برای مخاطبان و شرکت کنندگان در پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، این رویداد علمی و حرفه­ای به گام نهایی خود نزدیک می­شود.

بنا به اعلام ستاد خبری کنفرانس، دکتر رئوف رابطی دبیر علمی پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با اعلام این خبر گفت: با حضور گسترده بانک­ها و موسسات اعتباری این کنفرانس درروزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 مردادماه در تهران برگزار می­شود.

وی تاکید کرد: بارزترین ویژگی بانکداری جامع پاسخگویی شایسته به نیازهای مشتریان است تا بتوانند با تامین نیازهای مادی و معنوی آنان، به سودآوری منطقی و مشروع نیز دست یابند و سطح خدمات خود را برای حفظ بازار پر رقابت امروز حفظ کنند.

این استاد دانشگاه افزود: همانطور که انتظار می­رفت مرکز بازاریابی خدمات مالی در پاسخ به مطالبات حرفه­ای مخاطبان خود، امسال هم موفق شد، ضمن بررسی­های لازم در سطح کشورهای صاحب سبک و اندیشه درخصوص خدمات مالی و بازاریابی خدمات بانکی، زمینه حضور و سخنرانی پنج نفر از صاحب­نظران و کارشناسان بین­المللی این حوزه را که اطلاعات مربوط به آنان از طریق رسانه­های جمعی و سایت کنفرانس به اطلاع مخاطبان گرامی رسیده است، در این کنفرانس فراهم کند. این سخنرانان از کشورهای کانادا، انگلیس، امریکا و استرالیا در کنفرانس حضور خواهند داشت.

دکتر رابطی افزود: همچنین آقایان دکتر محمود محمدیان؛ عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر نیما امیرشکاری، دکترای مدیریت فن آوری اطلاعات از دانشگاه UIBS سوئیس؛ دکتر صرافی زاد، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی؛ دکتر غلامحسن تقی­نتاج، مدیرعامل بانک مهر اقتصاد  و بنده به عنوان سخنرانان ایرانی کنفرانس در دو روز برگزاری کنفرانس حول محور اصلی این رویداد علمی و حرفه ای  یعنی ”بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفه ای به بانکداری” سخنرانی خواهیم کرد.   

دبیر علمی پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی اعلام کرد: علاوه بر نشست های اصلی و سخنرانی های کلیدی کنفرانس، پنج کارگاه حرفه ای و تعاملی با عناوین:  فروشندگی حرفه ای خدمات بانکی در شعب، بازاریابی خدمات بانکداری الکترونیکی، برنامه ریزی منطقه ای بازاریابی بانکی، نقش سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری در بانکداری جامع  و نقش بازاریابی در بانکداری شرکتی هم زمان با کنفرانس اجرا خواهد شد.

دکتر رئوف رابطی همچنین از برگزاری دو نشست ویژه در این کنفرانس خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده توسط دبیرخانه پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، علاوه بر سخنرانی های اصلی وکارگاه های پیش بینی شده در این کنفرانس، دو نشست تخصصی نیز جهت بررسی و تجزیه و تحلیل موضوعات مرتبط با استقرار بانکداری جامع با حضور مدیران و صاحب نظران بانکی برگزار خواهد شد.

در نشست نخست تحت عنوان "بررسی دیدگاها و انتظارات مشتریان از شبکه بانکی کشور" با حضورمشتریان ویژه نظام بانکی کشور، نظرات و انتظارات آنان مطرح و مدیران حاضر در نشست توضیحات و پاسخ های لازم را ارئه خواهند کرد.

همچنین در نشست دوم که با عنوان "تجزیه و تحلیل موانع، فرصت ها و چالش های استقرار نظام بانکداری جامع در ایران" برگزار می­شود؛ مدیران بانکی و صاحب نظران دانشگاهی این موضوع را ازدیدگاه حقوقی، فنی، اقتصادی و تخصصی مورد بحث و بررسی قرار داده و به پرسش های شرکت کنندگان کنفرانس در این زمینه پاسخ خواهند داد.

گفتنی است، پس از برگزاری چهار دوره قبلی، این کنفرانس که از 1388 آغاز شده است، پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور بانک­ها و موسسات اعتباری در روزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 مردادماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×    =  50