زن نقابدار رئیس مردان خنجر به دست بود

تمام شاکیان در اظهاراتشان ماجرای هولناکی را پیش روی مأموران قرار دادند. آنها ادعا می‌کردند ٣ مرد و یک زن نقابدار با خنجر و قمه به مغازه‌هایشان وارد شده و اجناس‌شان را به تاراج برده‌اند.

به گزارش ریسک نیوز،یک زن و سه مرد در تاریکی شب نقاب روی صورتشان می‌کشیدند و با قمه و خنجر سناریوهای سازمان‌یافته سرقت‌های خشن‌شان را اجرا می‌کردند. این باند حرفه‌ای که نقاب روی صورت‌هایشان می‌کشیدند هرگز تصور نمی‌کردند در تله پلیسی گرفتار شوند. چندی پیش تعداد زیادی از فروشندگان دکان‌های مختلف در شهر مشهد به پلیس آگاهی مراجعه کردند. تمام شاکیان در اظهاراتشان ماجرای هولناکی را پیش روی مأموران قرار دادند.  آنها ادعا می‌کردند ٣ مرد و یک زن نقابدار با خنجر و قمه به مغازه‌هایشان وارد شده و اجناس‌شان را به تاراج برده‌اند.

نقطه عجیب ماجرا که مأموران اداره آگاهی را از این سرقت‌های خشن شوکه کرده بود حضور زنی بود که در تمامی این سرقت‌ها با نقاب و خنجر در سناریوهای سرقت‌شان شرکت داشت. همین ادعاها کافی بود تا مأموران با تشکیل پرونده به بررسی‌های تخصصی برای شناسایی این باند مرموز دست بزنند.

ردیابی پلیسی
با ثبت شکایت مالباخته‌ها تحقیقات برای ردیابی سارقان کلید خورد. تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد این سارقان شب‌رو هستند و با استفاده از تاریکی شب درحالی‌که نقاب روی چهره‌شان می‌کشند نقشه از پیش تعیین‌شده سرقت‌شان را اجرایی می‌کنند. تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا این‌که با بررسی از مغازه‌های سرقت‌شده سرنخی طلایی در رصد مأموران قرار گرفت. دوربین‌های مداربسته نصب‌شده در بعضی از فروشگاه‌ها تصاویری را از صحنه‌های سرقت شکار کرده بودند که می‌توانست کلید طلایی شناسایی این باند حرفه‌ای باشد. اما در بررسی تصاویر دوربین‌های داخل چند فروشگاه پلیس با بن بست روبه رو شد.  نقاب سارقان در هنگام ورود به فروشگاه‌ها مانع از شناسایی چهره آنها بود.

سرنخ طلایی
در حالی که تحقیقات پلیسی برای شناسایی سارقان شب‌رو ادامه داشت یکی از مالباختگان سرنخی طلایی را در اختیار کارآگاهان قرار داد.  مرد مالباخته با مراجعه به پلیس گفت:  چند شب پیش یک زن و یک مرد نقابدار به مغازه‌ام حمله کردند. چاقو و خنجر داشتند و کاری از دست من بر نمی‌آمد. سارقانی که داخل مغازه آمدند نقاب داشتند اما ٢ همدست آنها که در خیابان منتظر آنها بودند نقابی به چهره‌شان نبود. مغازه من دوربین دارد و حتی دوربین‌ها در پیاده‌رو نیز نصب شده‌اند. مأموران بلافاصله دست به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مرد مالباخته زدند. در این بررسی‌ها چهره ٢ مرد که بدون نقاب در انتظار همدستانشان در خیابان ایستاده بودند رصد شد.

کارآگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند ٢ متهم را شناسایی کنند. با عملیات گسترده پلیسی ٢ مرد سارق به نام‌های اصغر و حسام در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند. با دستگیری این ٢ مرد بلافاصله ٢ همدست آنها که یک مرد و یک زن بودند نیز در بن‌بست قانون قرار گرفتند. سرتیپ بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در رابطه با این خبر به «شهروند» گفت: «با دستگیر ٣ مرد و یک زن که متهم به سرقت‌های خشن از فروشگاه‌های مختلف مشهد هستند تاکنون ٢٠ مالباخته در اداره آگاهی از آنها شکایت کرده‌اند. تحقیقات برای روشن شدن زوایای مبهم پرونده و دیگر سرقت‌های متهمان ادامه دارد.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

49  −  46  =