بیمه دانا دو نشان ملی و بین المللی دریافت کرد

از سوی اتحادیه اروپا:

بیمه دانا موفق به دریافت نشان واستاندارد بین المللی ارزش برند تجاری {ISO ۱۰۶۶۸:۲۰۱۰} از سوی اتحادیه اروپا وتندیس معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت ایرانی شد.

به گزارش ریسک نیوز،در یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی که 13 شهریورماه جاری با حضور جمعی از مدیران شرکت ها و صنایع کشور، در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد،  از مدیر عامل بیمه دانا با اهدای لوح تقدیرتجلیل به عمل آمد .

 پس از مطالعات و ارزیابی های صورت گرفته توسط دبیرخانه همایش زنجیره موفقیت سازمانی که با همکاری مرکز تحقیقات و ارزیابی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و بر مبنای شاخص‌های مرکز استانداردهای بین المللی (UKAS) انگلستان و پژوهش‌های اقتصادی و اعتبار بخشی (USAS) ایالات متحده انجام شد، بیمه دانا با تکیه براصول و استانداردها، توسعه و رشد کیفیت خدمات و توجه به توسعه زنجیره موفقیت و عملکرد مطلوب درون سازمانی و برون سازمانی، موفق به دریافت این نشان‌های ملی و بین‌المللی شد .

در یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی که بزرگترین گردهمایی و ضیافت سالیانه بنیانگذاران و مدیران معتبرترین و خوشنام ترین شرکت ها و سازمان های ایرانی محسوب می شود، جمع کثیری از مدیران و روسای شرکت‌ها و موسسات خصوصی و تعاونی موفق کشور حضور داشتند.

بر اساس این گزارش در لوح دبیر کل همایش زنجیره موفقیت سازمانی خطاب به دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا از خدمات و تلاش های صادقانه وی در راستای استحکام پایه های نظام اقتصادی و همراه شدن با قافله پیشرفت ملت بزرگ و صبورایران و نزدیک شدن به مرزهای روشن خودکفایی که نتیجه و دستاورد سال ها پویش و سازندگی در عرصه های مختلف اقتصادی است ، تقدیر و تشکر شد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

26  +    =  36