مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان رفع می شود

با حضورمعاونین و مدیران ارشد این شرکت در شعب سراسر کشور

معاونین و مدیران ارشد این شرکت به عنوان نمایندگان تام الاختیار مدیرعامل با حضور در شعب سراسر کشور نسبت به بررسی و رفع مشکلات اجرای بیمه طلایی فرهنگیان اقدام نمودند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ مقصودی گفت: معاونین و مدیران ارشد این شرکت به عنوان نمایندگان تام الاختیار مدیرعامل با حضور در شعب سراسر کشور نسبت به بررسی و رفع مشکلات اجرای بیمه طلایی فرهنگیان اقدام نمودند.

مقصودی تصریح کرد:در آستانه سال تحصیلی جدید و در جهت اجرای هرچه بهتر و خدمت رسانی مطلوبتر به فرهنگیان گرامی، این گروه ها به سراسر کشور اعزام شدند که ضمن بازدید از شعب و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور، از نزدیک در جریان مشکلات احتمالی موجود در اجرای این قرارداد قرار گرفته و با برگزاری جلسه با ادارات تعاون آموزش و پرورش در سراسر کشور، نسبت به رفع مشکل در استان مربوطه اقدام نموده اند.

وی افزود بحمدا… هم اکنون اجرای قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان در وضعیت مناسبی قرار دارد اما هنوز دارای مشکلاتی در این حوزه هستیم که ان شاا… با سعی و تلاش همکارانمان در سراسر کشور و کمک ادارات تعاون آموزش و پرورش، این مشکلات هرچه سریعتر حل خواهد شد و خدمت رسانی در این قرارداد به بهترین وجه و به شکل مطلوب انجام خواهد پذیرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  2  =