پوشش بیمه سرطان در صدر فهرست بیمه نامه های خریداری شده

تحقیقات نشان داد:

بیمه سرطان پوششی است که می تواند کاستی ها و نقصان های موجود در بیمه های متداول درمان را برطرف کند.

به گزارش ریسک نیوز از صنعت بیمه و به نقل از لایو اینشورنس،‌ طبق تحقیقات انجام شده اکنون افراد بیشماری در جهان به ویژه آمریکایی های بسیاری خواهان خرید دواطلبانه بیمه نامه های هستند که بیماری های چون سرطان را پوشش می دهد. افراد شخصی و کارمندان در جست و جوی پوشش های هستند که مزایای شخصی را در بر می گیرد و اغلب به صورت داوطلبانه خریداری می شوند مانند بیمه سرطان که فاصله موجود بین طرح های درمانی را پر می کند.

اغلب مردم جهان بر این باورند که اغلب برنامه های بیمه درمان که توسط دولت ها ارائه می شود، نیازهای آنان را برآورده نمی کند و بیمارهای خاص را تحت پوشش قرار نمی دهد.  اما در حالی که بیمه سرطان از محصولات خاصی که به صورت داوطلبی ارائه می شود، کمی دور است اما این نوع از پوشش در بین بیمه نامه های خریداری شده، در صدر فهرست ها قرار دارد. یکی از اصلی ترین دلایل این است که امروزه افراد بیشتری با سرطان درگیر می شوند و این بیماری هزینه های سرسام آوری را به خانواده ها تحمیل می کند. هزینه های که تامین آن برای بسیاری از مردم غیرقابل پرداخت و جبران است.

سرطان شایع ‏ترین علت مرگ در افراد زیر 75 سال و دومین عامل مرگ پس از بیماری‏ های قلبی و عروقی در جمعیت بالای 75 سال است. هر ساله بیش از 2 میلیون نفر در ایالات متحده امریکا به سرطان مبتلا می شوند. نکته جالب این است که برخی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی مانند دانمارک، بلژیک و فرانسه سرطان خیزترین کشورهای جهانند. از دیگر کشورها می توان به ایرلند، استرالیا و نیوزیلند اشاره کرد. این افراد به رغم برخوردای از بیمه‏ های درمانی فراگیر، متحمل هزینه‏ های سرسام آوری می‏ شوند، زیرا هزینه‏ های درمان سرطان توسط بیمه‏ نامه های متداول تحت پوشش قرار نمی ‏گیرند. به همین دلیل بیمه سرطان که طی چند سال گذشته طراحی و در برخی کشورها در اختیار مردم قرار گرفته است با استقبال گسترده‏ای روبرو شده ‏است.

همچنین این تحقیق که میان هزاران بیماران بین 20 تا 40 سال انجام شده، تاکید می کنند، آنانی که تحت پوشش بیمه های خاص هستند، زودتر و سریعتر به درمان های اولیه دسترسی پیدا خواهند کرد. 16 درصد از بیماران تحت پوشش بر این باورند که شانس بیشتری برای شروع درمان های اولیه داشته اند. همچنین 20 درصد از افرادی که مراحل درمانی خود را زودتر آغاز کرده اند، توانسته اند این بیماری را شکست دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  36