دوره آموزشی بیمه انرژی برگزار می‌شود

توسط شرکت کارگزاری UIB انگلیس

دوره آموزشی بیمه انرژی توسط شرکت کارگزاری UIB انگلیس، با هماهنگی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور کارشناسان ارشد بیمه های اتکایی صنعت بیمه کشور در پژوهشکده بیمه برگزار می‌گردد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر منیر کبان رییس‌کل شرکت کارگزاری بیمه UIB در دیدار با رئیس‌کل بیمه مرکزی ضمن ابراز خرسندی از فراهم آمدن شرایط برگزاری دوره انرژی در ایران گفت: در دوران تحریم‌ علیه ایران، صنعت بیمه این کشور به‌خوبی از عهده مشکلات تحمیلی برآمد و توانست پوشش‌های بیمه‌ای و بیمه اتکایی را برای ریسک‌های بزرگ ارائه کند و این شرکت آمادگی دارد در صورت لغو تحریم‌ها، خدمات لازم را به بازار بیمه ایران ارائه نماید.

وی افزود: با توجه به بازار خوب نفت و انرژی در ایران، این شرکت علاقه‌مند‌است از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای متعدد، دانش فنی این حوزه را به بیمه گران و بیمه گران اتکایی ایرانی انتقال دهد.

شایان ذکر است دوره آموزشی بیمه انرژی با محورهای بررسی بازار انرژی، آشنایی با عملیات بالادستی گاز و انرژی، ارزشیابی بیمه، بیمه کنترل چاه، ساخت‌وساز فراساحلی، توقف عملیات و وقفه در کسب‌وکار، معضلات مدیریت ریسک، بررسی خسارت و نقش کارگزاران و رسیدگی به خسارت طی روزهای ۱۵ و ۱۶ مهرماه با حضور کارشناسان ارشد بیمه های اتکایی بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه در پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود.

شرکت کارگزاری بیمه UIB یک کارگزار بیمه و بیمه اتکایی مستقل بین‌المللی است که در سال ۱۹۸۷ تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در لندن است و شعب و دفاتری نیز در سراسر جهان دارد. شرکت کارگزاری بیمه UIB، برو کر بیمه لویدز لندن نیز است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  3