واکنش ایران به گزارش دبیر کل سازمان ملل

واکنش ایران به گزارش دبیر کل سازمان مللعضو نمایندگی کشورمان در سازمان ملل در نشست کمیته سوم مجمع عمومی افزود: گزارش اخیر دبیرکل بر اساس قطعنامه ای غیر عادلانه و در راستای اهداف خاص سیاسی تعداد معدودی از کشورها تهیه شده است.

به گزارش ریسک نیوز، نمایندگی کشورمان نزد سازمان ملل در پاسخ به گزارش دبیرکل این سازمان درباره وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران رویکرد بلند مدت و اقدامات بسیاری را در راستای حفاظت از حقوق انسانی مردم ایران بر اساس تعهدات ملی و بین المللی خود اتخاذ کرده است.

عضو نمایندگی کشورمان در سازمان ملل در نشست کمیته سوم مجمع عمومی افزود: گزارش اخیر دبیرکل بر اساس قطعنامه ای غیر عادلانه و در راستای اهداف خاص سیاسی تعداد معدودی از کشورها تهیه شده است.

وی تاکید کرد: گزارش منتشره، نظرات و پاسخ‌های کتبی ارائه شده از کشورایران را مورد توجه قرار نداده و کاملا مشخص است که گزارش مربوطه تحت تاثیر منابعی ناشناس و غیر قابل اعتماد تهیه شده و این امر بی اعتباری روزافزون این گزارش را در پی داشته است.

عضو نمایندگی کشورمان همچنین گفت: ظرف یکسال گذشته دولت ایران اقدامات چشمگیری در ارتقاء سطح دسترسی همه اقشار جامعه به اینترنت و بهتر کردن وضعیت آن بعمل آورده و آزادی های فردی و آزادی بیان تا آنجاکه نقض کننده اصول و مبانی استقلال، آزادی، وحدت ملی و شریعت اسلام نباشند مورد احترام کامل خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  3  =  27