عملیات موفق بیمه ای در گرو رابطه مطلوب بیمه گر و بیمه گذار است

مدیرعامل بیمه دانا:

توفیق عملیات بیمه ای در گرو این نکته است که رابطه بیمه گر و بیمه گذار در شرایط قابل قبولی تعریف شده باشد .

به گزارش ریسک نیوز،به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس شرکت بیمه دانا ، شعبه شرق استان گیلان این شرکت افتتاح شد.

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا گفت: تاسیس شعب بیمهای در هر شهرستان یک اتفاق ویژه است و میتواند در توسعه اقتصادی آن منطقه نقش موثری ایفا کند.

بیژن صادق در آیین افتتاح نخستین شعبه شرکت بیمه دانا در شهرستان لنگرود از صنعت بیمه به عنوان تضمین داد و ستدهای اقتصادی نام برد و تصریح کرد: در نبود فعالیتهای صنعت بیمه امنیت کسب و کار تهدید میشود و طبیعی است که در چنین بستر ناامنی، توسعه اقتصادی شکل نگیرد.

وی از خطه لنگرود به عنوان منطقهای نام برد که از حیث اجتماعی و اقتصادی وضعیت مطلوبی دارد و خاطرنشان کرد: توفیق عملیات بیمهای در گرو این نکته است که رابطه بیمهگر و بیمهگذار در شرایط قابل قبولی تعریف شده باشد و خوشبختانه این فرهنگ در خطه شمالی کشور به خوبی نهادینه شده است.

 صادق با تشریح آخرین وضعیت صنعت بیمه به دستاوردهای اخیر این صنعت اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه بار اصلی آرامش بخشی و بسط اطمینان در جامعه را به دوش میکشد هر چند در برخی رشتهها با مشکل سوددهی روبروست و وضعیت مناسبی ندارد.

گفتنی است نخستین شعبه بیمهای شرق استان گیلان روز اول آبان ماه جاری در آستانه چهل سالگی شرکت بیمه دانا با حضور مقامات بیمهای و مسئولان و مدیران محلی در شهرستان لنگرود افتتاح شد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  6  =  42