طرح تحرک در بیمه کوثر اجرا می شود

مدیر عامل شرکت بیمه کوثر :

مدیر عامل شرکت بیمه کوثر از اجرای طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر (طرح تحرک) خبر داد و افزود: از این پس طرح تحرک به عنوان یکی از برنامه های اصلی شرکت به منظور ارزیابی و تجزیه تحیل اهداف و برنامه های آتی شرکت خواهد بود.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، پنجمین همایش سراسری مدیران ارشد شرکت بیمه کوثر  همزمان با پنجمین سالگرد تاسیس این شرکت در شهر شعر و ادب، شیراز برگزار شد.
 پنجمین همایش سراسری مدیران ارشد ستاد و شعب شرکت بیمه کوثر با حضور اعضای هیئت، مدیر عامل، معاونین، مدیران ستادی و مدیران شعب سراسر کشور ، در شهر شیراز برگزار شد.
در مراسم افتتاحیه این همایش دکتر عطایی مدیر عامل شرکت بیمه کوثر ضمن خیر مقدم به کلیه مدیران و اعضای  هیئت مدیره از اجرای طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر (طرح تحرک) خبر داد و افزود:  از این پس طرح تحرک به عنوان یکی از برنامه های اصلی شرکت به منظور ارزیابی و تجزیه تحیل اهداف و برنامه های آتی شرکت خواهد بود و ثمره آن در سال آینده به شکل کاملا مشهود قابل رویت می باشد.
بنابراین گزارش، اهداف کلی این همایش عبارتند از، فرآیندهای پیش روی بیمه کوثر و نیل به اهداف کوتاه مدت،میان مدت و استراتژیک ، بررسی وضعیت فعلی صنعت بیمه کشور ، جایگاه و نفوذ بیمه در کشور و همچنین چالشها و مشکلات پیش روی صنعت بیمه و نیز راه کارهای ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه کمی و کیفی بیمه کوثر در بین شرکتهای بیمه

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

73  +    =  79