مشکلات شرکت‌های زیرمجموعه بانک دی برطرف شده است/ افزایش سرمایه بیمه دی

مشاور مدیرعامل بانک دی با اشاره به تلاش این مجموعه برای ایجاد اشتغال پایدار و تولید در کشور گفت: براساس مصوبه مجمع عمومی بیمه دی سرمایه این شرکت به ۱۸۱ میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش ریسک نیوز مهدی امیرآبادی زاده در گفت‌وگو با فارس، در بیستمین نمایشگاه مطبوعات در خصوص مسئله بنگاه‌داری بانک‌ها و دستور بانک مرکزی در این خصوص اظهار داشت: ماهم خود را نسبت به رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی می دانیم و هر دستورالعملی که ابلاغ می‌شود ما از آن تبعیت می‌کنیم.

وی افزود: بانک دی مجموعه‌ای است که سبد خدمت‌رسانی آن به خانواده شهدا و ایثارگران است و تلاش دارد که خدمات خود را به بهترین نحو به مشتریانش ارائه دهد.

مشاور مدیرعامل و رئیس اداره امور کشورها و مجامع بانک دی تصریح کرد: تلاش داریم دغدغه‌های دولت در زمینه ایجاد اشتغال پایدار و تولید را تا حد امکان برطرف کنیم و ارائه خدمت به شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشیم.

وی گفت: تاکید مدیرعامل بانک بر خدمت‌رسانی و ایجاد رضایتمندی در مشتریان این مجموعه است و از زمان مدیریت جدید درا ین مجموعه مشکلات شرکت‌های زیرمجموعه از جمله بیمه دی برطرف شده است.

امیرآبادی زاده در مورد وضعیت بیمه دی گفت: مجمع عادی به طور فوق‌العاده بیمه دی برگزار شد و دراین جلسه بحث افزایش سرمایه این شرکت به تصویب رسید.

رئیس مجمع بیمه دی گفت: براساس تصمیم هیات مدیره سرمایه این شرکت از 61 میلیارد تومان به 181 میلیارد تومان در طول دو سال خواهد رسید.

وی ادامه داد: این تصمیم باید به سازمان بورس ارائه شود و با نظارت بورس و بیمه مرکزی انجام شود.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش سرمایه بیمه دی و تغییری که در هیات مدیره آن انجام شده شاهد اتفاقات خوبی برای سهام‌داران و مشتریان این مجموعه باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  7