برترین صادرکنندگان کارت های بانکی

سال ۲۰۱۳ در حوزه آمریکای لاتین و دریای کارائیب در حدود ۴۸/۱۴ میلیارد دلار از تراکنش های مسترکارت و ویزا به چهار شرکت اختصاص داشته است.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از نیلسون ریپورت، چهار صادرکننده برتر،  سیلو (Cielo)، رد (Rede)، ویزا آرژانتینا (Visa Argantina) و بانکو بیلبائو ویسکایا آرخنتاریا (BBVA) در مجموع 73 درصد از تراکنش های آمریکای لاتین را پردازش کرده اند و صادرکننده های کارت های اعتباری، 16 کشور این ناحیه فهرستی را تشکیل داده اند که مکزیک در صدر 5 کشور برتر قرار دارد. در این میان  بانکو بیلبائو (BBVA)، سهم بیشتری در مکزیک، کلمبیا و ونزوئلا دارد؛ سانتاندر (Santander) بازار قابل توجهی در برزیل، آرژانتین و مکزیک دارد و الاون (Elavon) نیز تامین کننده برتر کارت های بانکی در پورتوریکو و برزیل می باشد.

علاوه بر تراکنش های ویزا و مسترکارت، سایر صادر کننده ها در حوزه آمریکای لاتین و دریای کارائیب 4/303 میلیون تراکنش به خود اختصاص داده اند که توسط امریکن اکسپرس، دینرز کلاب، دیسکاور و کارت های اعتباری محلی اداره می شود.

 در سال گذشته حجم خرید های انجام شده توسط این کارت ها 36/16 میلیارد دلار بوده است. سیلو(Cielo)  بزرگترین ارائه کننده کارت اعتباری در این ناحیه، 75 درصد از کسب و کار را به خود اختصاص داده است.

 تراکنش های بدهی محلی از برندهایی شامل Redcompra، Clave، Sodexo، Infonet،Evertec  و Multilink شامل رده بندی ویزا کارت و مسترکارت نمی شوند و حجم خرید انجام شده توسط این برندهای کارت 78/8 میلیارد دلار و در طی 5/213 میلیون تراکنش انجام گرفته است.

مهدی فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به کاهش نرخ تورم و تاثیر آن بر تمایل بیشتر مردم به دریافت بیمه زندگی، اظهارداشت: مشکل اساسی در این زمینه، عدم شناخت جامعه از ویژگی‌های بیمه‌های عمر است.

وی افزود: آیا مردم می‌دانند که بیمه عمر چه مزایایی دارد؟ می‌دانند چه نیازهایی از آنها را برطرف می‌‌کند؟؛ به همین دلیل اگر به آموزش‌ نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه توجه شود و بتوانند مردم را در جریان مزایای این نوع بیمه قرار دهند، شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌ها و مردم از آن نفع خواهند برد.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه دانا با اشاره به سهم بیمه زندگی از کل پرتفوی شرکت، تصریح کرد: حدود 600 هزار بیمه‌نامه عمر فروخته‌ایم که سهم آن از پرتفوی شرکت حدود 13 درصد است که بیشتر از میانگین کل صنعت بیمه است.

فلاح درخصوص اقدامات انجام شده برای توسعه بیمه‌های عمر در شرکت بیمه دانا، گفت: در سه سال اخیر، هیات مدیره شرکت این مساله را پذیرفت که در جهت توسعه بیمه عمر تلاش کند که این رویکرد نتیجه‌بخش بوده است.

وی ادامه داد: به مدیریت بیمه‌های عمر و پس‌انداز شرکت این اجازه داده شد که بیمه‌های عمر را به‌نحوی طراحی کنند که جاذبه بیشتری داشته باشد و همچنین توجه بیشتری به شبکه فروش شد و اجازه دادیم نمایندگی‌ها در این زمینه راسا به صدور بیمه‌نامه اقدام کنند؛ پرداخت سود مشارکت یکی دیگر از عواملی بود که بر افزایش سهم بیمه‌های عمر از پرتفوی شرکت داشته باشد.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه دانا در پاسخ به این سوال که برای سال جاری و سال‌‌های آینده برنامه مشخصی برای توسعه بیشتر بیمه عمر دارید، گفت: دو برنامه در این زمینه در دست تهیه است که پس از نهایی شدن، اعلام می‌شود.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930903000710#sthash.O8w7gVuH.dpuf

مهدی فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به کاهش نرخ تورم و تاثیر آن بر تمایل بیشتر مردم به دریافت بیمه زندگی، اظهارداشت: مشکل اساسی در این زمینه، عدم شناخت جامعه از ویژگی‌های بیمه‌های عمر است.

وی افزود: آیا مردم می‌دانند که بیمه عمر چه مزایایی دارد؟ می‌دانند چه نیازهایی از آنها را برطرف می‌‌کند؟؛ به همین دلیل اگر به آموزش‌ نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه توجه شود و بتوانند مردم را در جریان مزایای این نوع بیمه قرار دهند، شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌ها و مردم از آن نفع خواهند برد.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه دانا با اشاره به سهم بیمه زندگی از کل پرتفوی شرکت، تصریح کرد: حدود 600 هزار بیمه‌نامه عمر فروخته‌ایم که سهم آن از پرتفوی شرکت حدود 13 درصد است که بیشتر از میانگین کل صنعت بیمه است.

فلاح درخصوص اقدامات انجام شده برای توسعه بیمه‌های عمر در شرکت بیمه دانا، گفت: در سه سال اخیر، هیات مدیره شرکت این مساله را پذیرفت که در جهت توسعه بیمه عمر تلاش کند که این رویکرد نتیجه‌بخش بوده است.

وی ادامه داد: به مدیریت بیمه‌های عمر و پس‌انداز شرکت این اجازه داده شد که بیمه‌های عمر را به‌نحوی طراحی کنند که جاذبه بیشتری داشته باشد و همچنین توجه بیشتری به شبکه فروش شد و اجازه دادیم نمایندگی‌ها در این زمینه راسا به صدور بیمه‌نامه اقدام کنند؛ پرداخت سود مشارکت یکی دیگر از عواملی بود که بر افزایش سهم بیمه‌های عمر از پرتفوی شرکت داشته باشد.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه دانا در پاسخ به این سوال که برای سال جاری و سال‌‌های آینده برنامه مشخصی برای توسعه بیشتر بیمه عمر دارید، گفت: دو برنامه در این زمینه در دست تهیه است که پس از نهایی شدن، اعلام می‌شود.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930903000710#sthash.O8w7gVuH.dpuf

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

68  +    =  74