آخرین مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک

۱۲ دی‌ماه آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی متقاضیان آرم طرح ترافیک است.

به گزارش ریسک نیوز،،مدیر واحد صدور آرم معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: 12 دی‌ماه آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی متقاضیان آرم طرح ترافیک است.

مصطفی قنبرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنتی طرح ترافیک(برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید) سال 94 گفت: ثبت‌نام آرم طرح ترافیک سال آینده از شانزدهم آذر آغاز و قرار بود تا پایان روز سی‌ام آذرماه ادامه داشته باشد اما به دلیل حضور گسترده مردم در کربلای معلی و برای شرکت در مراسم اربعین، این ثبت‌نام تمدید شد.

وی با بیان اینکه بعضا افراد به دلیل حضور در مراسم اربعین نتوانسته بودند برای آرم طرح ترافیک ثبت‌نام کنند،‌ گفت: لذا مهلت ثبت‌نام اینترنتی تا 12 دی‌ماه تمدید و به طور قطع مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد.

مدیر واحد صدور آرم معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر ویرایش اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان گفت: آن دسته از شهروندانی که اطلاعاتشان نیازمند ویرایش است، تا 24 ساعت قبل از مهلت پایان ثبت‌نام یعنی 12 دی‌ماه می‌توانند با ورود به پنجره ویرایش اطلاعات و از طریق کد رهگیری و کد پستی، اطلاعاتشان را ویرایش کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×    =  24