نشان زرین بهبود بهره وری به بیمه ما رسید

در دومین جشنواره بهره وری و بهبود فضای کسب و کار ، بیمه نشان زرین بهبود بهره وری دریافت کرد.

به گزارش ریسک نیوز،، در دومّین جشنواره بهره ­وری و بهبود فضای کسب و کار که با حضور  دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی  و جمع دیگری از مقامات کشوری برگزار شد، شرکت بیمه "ما" موفق به کسب نشان زرین بهبود بهره وری شد .

 دومین جشنواره بهره وری و بهبود فضای کسب و کار  که با رویکرد تجارب بهبود بهره وری که با همت انجمن بهره وری ایران برگزار شد به پاس نگاه موثر ، توجه به حرکت بهره وری و ارائه تجارب موفق در این زمینه  برترین نشان جشنواره به بیمه "ما" اهدا گردید.

در این جشنواره که  مورد حمایت 7 وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، نفت و نیرو، توان، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و امور اقتصاد و دارایی قرار گرفته  بود، فرهنگ‌سازی بهره‌وری، بررسی جایگاه مدیریت و رهبری، بهبود و ارتقای بهره‌وری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین جشنواره  بهره وری و بهبود فضای کسب و کار با هدف تقویت ارتباط ، ایجاد بسترهای هم‌اندیشی و تبادل نظر نخبگان بهره‌وری، مدیران و کارشناسان، مسئولین و نهادهای تصمیم‌گیر و کارآفرینان برتر در عرصه‌های مختلف برگزار شد و  بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره؛ پس از دریافت تجارب ارائه شده از سوی شرکت‌ها و سازمان‌های متقاضی و داوری موارد ارائه شده، برترین‌های این حوزه انتخاب شدند.

در پایان این جشنواره در بخش معرفی و قدردانی از مجموعه‌های موفق در حوزه بهره‌ وری از شرکت بیمه "ما" با اهداء نشان زرین جشنواره قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  1  =  1