امکانات تازه‌ای برای محققان در پورتال کتابخانه دیجیتال پژوهشکده بیمه

پژوهشکده بیمه امکانات تازه‌ای برای محققان و پژوهشگران در دسترسی به منابع علمی فراهم آورده است.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از  روابط عمومی پژوهشکده بیمه،‌ اداره کتابخانه، اسنادعلمی و نشریات پژوهشکده بیمه علاوه بر فراهم‌ کردن انواع منابع اطلاعاتی از جمله کتب فارسی و لاتین، پایان‌نامه‌ها، طرح‌های پژوهشی و مقالات بیمه‌ای منتشر شده در نشریات کشور، خدماتی نظیر امانت کتب، خدمات مرجع و اطلاع‌رسانی، دسترسی به پایگاه‌های علمی فارسی و لاتین همچون:
 magiran ، Science Direct، Wiley، JSTOR، Springer، SAGE، Oxford University Press،Cambridge University Press و … را نیز ارائه می‌کند.

علاقمندان می توانند برای استفاده از منابع علمی به پورتال کتابخانه دیجیتال پژوهشکده بیمه به آدرس lib.irc.ac.ir مراجعه کنند.

همچنین اداره کتابخانه، اسنادعلمی و نشریات پژوهشکده بیمه در راستای پاسخ به نیازهای اطلاعاتی و تامین مقالات علمی از این پایگاه‌ها، آمادگی خود را اعلام ‌می‌کند؛ بنابراین متقاضیان می‌توانند پس از جستجوی مقاله مورد نظر، مشخصات آن را به آدرس ایمیل Lib@irc.ac.ir ارسال کنند تا در اسرع وقت، فایل مقاله به صورت رایگان در اختیارشان قرار گیرد.
پژوهشکده بیمه امیدوار است این اقدام در راستای بهره‌مندی آسان از منابع علمی جدید در ایران و جهان مورد استفاده پژوهشگران، کارشناسان و فعالان صنعت بیمه قرار گیرد.
پیش از این نیز خدمات پورتال کتابخانه پژوهشکده بیمه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته بود.
بر این اساس امکان ارائه سرویس اختصاصی به کاربران کتابخانه و خدمات بدون محدودیت زمانی و همچنین دسترسی به سایت‌های بیمه، اطلاعات تازه‌های نشر، دریافت خدمات از طریق پست الکترونیک و ایجاد ابزارهای جستجوی پیشرفته فراهم شده بود.
از اهداف راه‌اندازی این پورتال ایجاد ارتباط دو سویه کتابخانه و کاربران، ارائه اطلاعات از منابع جدید، امکان ارائه خدمات ویژه به مخاطبان خاص نظیر کارگزاران، نمایندگان بیمه، دانشجویان و فعالان بیمه‌ای و همچنین وجود مرجعی برای نمایش منابع دیجیتالی کتابخانه و ذخیره‌سازی دانش بیمه‌ای عنوان شده است.

کاربران جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کتابخانه پژوهشکده بیمه با شماره 22084084 داخلی های 140 و 141 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

91  −  88  =