عرضه سهام گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان با قیمت مناسب در فرابورس

مدیرعامل تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو خبر داد:

مدیرعامل شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو از عرضه سهام گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان در بازار پایه فرابورس با قیمت مناسب خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا مدیرعامل تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو گفت: شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو با سرمایه ای بالغ بر 4800 میلیارد ریال و بیش از 60 هزار نفر عضو و بهره گیری از نیروی کار متخصص و کارآزموده، در حال حاضر یکی از بزرگترین بنگاههای تعاونی کشور است که گستره عظیمی از انواع فعالیتهای تجاری و بازرگانی را در قالب یک شرکت هلدینگ، مدیریت و اجرا می کند.

 

وی افزود:فعالیت این مجموعه اقتصادی در زمینه ورود به بازار سرمایه نیز چشمگیر و مستمر است بطوریکه در سال 1388 شرکت لیزینگ ایرانیان و در سال 1389 شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان وارد بازار فرابورس شده‌‌اند.

سوادکوهی با اشاره به مزیت‌های ورود به بورس و یا فرابورس برای شرکت‌های فعال این بازار گفت:شفافیت اطلاعات و ارتباط آسان با سهامداران شرکت و همچنین افزایش دارایی و سرمایه سهامداران از جمله مواردی است که همواره در شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو بدان توجه ویژه ای شده و در همین راستا قصد داریم تا سومین شرکت زیر مجموعه خود را روانه بازار فرابورس کشور کنیم.

وی یادآور شد:شرکت 600میلیارد ریالی گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان یکی از سود آور ترین شرکت های تحت مالکیت تعاونی است که با توجه به نوع و تنوع خدماتی که ارایه می کند از حاشیه سود قابل قبول و ریسک معقولی برخوردار است .

به گفته سوادکوهی از سوی دیگر این شرکت 7،5 درصد از سهام شرکت معتبر لیزینگ ایرانیان را دارا است که سود خوبی را نصیب شرکت تجارت و سرمایه ایرانیان خواهد کرد. ‌مدیر عامل تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو اظهار کرد: به نظر من اصلی ترین فعالیت سهامداران عمده شرکت‌ها پس از عرضه سهام در بازار سرمایه حمایت و پشتیبانی از سرمایه های سرمایه گذاران به تناسب شرایط داخلی شرکت ها است به همین منظور مدیران شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو همواره به این مهم در بازار سرمایه توجه ویژه ای داشته اند.

 

به گفته ی وی ، پیشنهاد تقسیم 90 درصدی سود نقدی در مجمع "تجار" و عرضه سهام در قیمتی مناسب و مورد پسند بازار در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این که جهت گیری کلی تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو ، همواره حفظ سرمایه های اعضا و افزایش میزان سود و عایدی آنهاست، خاطر نشان کرد : چشم انداز آینده گروه بسیار روشن و امیدوارکننده بوده و علیرغم محدودیتها و ملاحظات اقتصادی موجود در جامعه، روند حرکت مجموعه به سوی توسعه و تعالی خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

45  −    =  35