کارکنان بیمه توسعه تجمع کردند

همزمان با اعلام خبر جدید ممنوعیت صدور بیمه‌‌نامه‌ها

همزمان با اعلام خبر جدید ممنوعیت صدور برخی بیمه‌‌نامه‌ها برای شرکت بیمه توسعه، تعدادی از کارکنان این شرکت در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود تجمع کردند.

به گزارش ریسک نیوز،رئیس اداره رفاه بیمه توسعه که خود یکی از تجمع‌کنندگان بود در گفت‌وگو با آنا با بیان اینکه باید مدت‌ها پیش برای احقاق حقوق خود اعتراض می‌کردیم، گفت: کارکنان بیمه توسعه ۴ ماه حقوق و مزایای معوقه دارند که به علت بی‌توجهی و رسیدگی مسئولان این شرکت بیمه‌ای به درخواست‌های مکرر ما در ماه‌های اخیر، امروز مقابل شعبه ۲۵ بیمه‌ تامین اجتماعی در سعادت‌آباد تجمع کردیم.

طاهر خوش‌روش با بیان اینکه شرکت‌های ساپ ۲۰ و توسعه‌داران از شرکت‌های تابعه بیمه توسعه محسوب می‌شوند، گفت: کارکنان بیمه توسعه و شرکت توسعه‌داران بابت حقوق و بیمه خود از شرکت بیمه توسعه طلب دارند.

وی با اشاره به این که کارکنان شرکت توسعه‌داران ۲ ماه دستمزد و کارکنان بیمه توسعه نیز چهار ماه حقوق و بیمه از شرکت مطالبه دارند، اظهار کرد: در این تجمع رئیس بازرسی، رئیس واحد درآمد و رئیس کل شعبه ۲۵ بیمه تامین اجتماعی به میان جمع معترضان آمدند و پس از شنیدن صحبت‌های ما قرار شد بازرسی را برای اطلاع از تعداد افراد دارای معوقه و همچنین بررسی میزان توانگری مالی شرکت برای پرداخت مطالبات بفرستند.

خوش‌روش ادامه داد:‌ حدود ۵۰۰ نفر از کارکنان بیمه توسعه بابت حقوق و دستمزد خود از شرکت بیمه طلب دارند که قرار است برای تسریع احقاق حقوق خود تجمع دیگری نیز مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×  2  =