مسابقه طراحی شخصیت ” دانا از نگاه شما”

بیمه دانا برگزار می کند"

شرکت بیمه دانا، به منظور بزرگداشت “چهلمین سال فعالیت خود در صنعت بیمه” ، مسابقه‌ی طراحی شخصیت را با عنوان “دانا از نگاه شما” برگزار می‌کند.

به گزارش ریسک نیوز،از روابط عمومی بیمه دانا هدف برگزاری این فراخوان برگزیدن شخصیتی است که گویای بیمه‌ی دانا بوده و  بیشترین اقبال عمومی را داشته باشد و بتواند ضمن ایجاد انگیزه برای هنرمندان در راستای توسعه‌ی فرهنگ بیمه با اتکا به جذابیت‌های این شخصیت ، شیوه‌ای نوین و تاثیرگذاردرآموزش فرهنگ بیمه به‌خصوص برای گروه سنی کودک و نوجوان به وجود آورد.ایجاد فرصتی مناسب برای شناسایی و ادامه همکاری با هنرمندان مستعد و علاقه مند به فعالیت در حوزه های بیمه ای از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است .

 داوری این مسابقات را فرشید مثقالی، ابراهیم حقیقی و محمدعلی بنی اسدی از داوران و هنرمندان پیشکسوت به عهده دارند . علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا تاریخ 25 بهمن ماه جاری به روابط عمومی بیمه دانا ارسال کنند .

پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیات داوران به نفر اول برگزیده مبلغ 50 میلیون ریال و به 20 اثر برگزیده دیگر نیز مبلغ 5 میلیون ریال اهدا خواهد شد .

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پرتال شرکت بیمه دانا مراجعه و یا با شماره تلفن 88777716 تماس حاصل نمایند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×  1  =