خودروهای فرسوده، بایدحق بیمه بیشتری پرداخت کنند

خودروهای فرسوده، حق بیمه بیشتری پرداخت کنند تا با این شیوه از حضور آنها در جاده‌ها جلوگیری شود و حوادث جاده‌ای کاهش پیدا کند.

به گزارش ریسک نیوز،مسعود امامی رضوی، معاون وزیر بهداشت در مراسم امضای تفاهم‌نامه بیمه مرکزی با وزارت بهداشت با اشاره به دریافت ۵۵۰ میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه برای درمان حادثه‌دیدگان تصادفات از تأمین اعتبار ارزی برای خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس خبر دادوگفت: در سال گذشته بهترین همکاری و عملکرد را از سوی شرکت‌های بیمه شاهد بودیم و توانستیم رقمی حدود 550 میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه دریافت و به بیمارستان‌ها پرداخت کنیم.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: همچنین تعداد آمبولانس‌های کشور از 700 دستگاه به حدود 10 هزار دستگاه و تعداد پایگاه‌های اورژانس کشور از 700 به 2000 پایگاه رسیده است.

امامی رضوی تصریح کرد: در بحث مأموریت‌های بیمارستانی در سال گذشته 2 میلیون و 300 هزار مأموریت در اورژانس کشور انجام شده که نسبت به سال 90 رشد داشته و به طور متوسط به ازای هر روز 21 مأموریت انجام شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: بازسازی ناوگان آمبولانس کشور یکی از برنامه‌های جدی امسال و سال آینده ما خواهد بود و در این راستا اعتبارات ارزی برای خرید 500 آمبولانس در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای کاهش آمار فوت و جرح ناشی از تصادف، نیاز به اقدامات زیادی است که یکی از آنها می‌تواند اضافه کردن حق بیمه خودروهای فرسوده و کم کردن حق بیمه خودروهای کم‌خطر باشد.

وی اضافه کرد: باید خودروهای فرسوده، حق بیمه بیشتری پرداخت کنند تا با این شیوه از حضور آنها در جاده‌ها جلوگیری شود و حوادث جاده‌ای کاهش پیدا کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  4