پیش بینی پرتفوی سه هزار میلیاردی تا پایان سال جاری /آرمان جزو ۷ شرکت برتردر میزان حق بیمه تولیدی

مدیرعامل شرکت بیمه آرمان تصریح کرد:

مدیرعامل شرکت بیمه آرمان با اشاره پیش بینی تولید یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال حق بیمه برای سال جاری گفت: این در حالی است که تاکنون بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال حق بیمه درشرکت تولید شده است.

به گزارش ریسک نیوز،علی فتحعلی در مراسم سالروز تاسیس شرکت بیمه آرمان که با حضور حمید پورمحمدی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه برگزار شد، پیش بینی کرد که پورتفوی تولیدی این شرکت در پایان سال جاری به سه هزار میلیارد ریال برسد.

وی با بیان این نکته که پورتفوی بیمه آرمان از 680 میلیون ریال در سال 89 به 370 میلیارد ریال در سال 90، یکهزار و 590 میلیارد ریال در سال 91 و هم اکنون نیز دو هزار و 500 میلیارد ریال در سال 93 افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: با این میزان حق بیمه، آرمان جزو 7 شرکت برتر بیمه ای کشور محسوب می شود.

شروع به کار شعبه 42 بیمه آرمان در نمایشگاه بین المللی

فتحعلی با اشاره به راه اندازی 42 شعبه و جذب 800 نماینده، خاطرنشان کرد: چهل و دومین شعبه بیمه آرمان روز شنبه در نمایشگاه بین المللی شروع به کار کرد.

وی همچنین از افزایش سرمایه شرکت بیمه آرمان از 600 میلیارد ریال به یک میلیارد و 200 میلیارد ریال خبر داد و گفت:این شرکت دررتبه بندی شرکت های بیمه از لحاظ توانگری مالی نیز رتبه دوم را در صنعت بیمه کسب کرد.

ضریب خسارت 25 درصدی در بیمه آرمان

فتحعلی با بیان این نکته که شرکت بیمه آرمان در سال جاری 50 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است، اظهار داشت: از کل خسارت های پرداختی، 10 هزار فقره آن به بیمه شخص ثالث و 76 هزار فقره نیز به بیمه درمان اختصاص داشته است.

وی ادامه داد: ضریب خسارت بیمه آرمان 25 درصد است که در صنعت بیمه کشور رقم پایینی محسوب می شود.

مدیرعامل بیمه آرمان، تعداد شکایت های ارسالی به این شرکت را بسیار ناچیز خواند و ادامه داد: از 29 شرکت ارسالی، 22 نفر با رضایت از شرکت خارج شده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  +    =  7