عرضه بیمه آتش‌سوزی پنج ساله با مزایای ویژه از فردا

مدیرعامل بیمه رازی در مورد طرح جدید بیمه آتش‌سوزی پنج ساله این شرکت گفت: مشتریانی که در این پنج سال خسارتی نداشته باشند، در پایان سال پنجم تمام حق بیمه دریافتی به آنان عودت داده می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از فارس، یونس مظلومی در مورد برنامه های این شرکت در سال جدید اظهار داشت: امسال طرح جدیدی در حوزه بیمه آتش‌سوزی داریم که بر اساس آن یک بیمه‌نامه پنج ساله عرضه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی ادامه داد: در صورتی که در این پنج سال خسارتی نداشته باشند، در پایان سال پنجم، تمام حق بیمه دریافتی به مشتری عودت داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمه آتش سوزی شامل حوادث آتش‌سوزی، زلزله و سایر حوادث طبیعی است، ادامه داد: طرح بیمه آتش‌سوزی بیمه رازی از روز 12 اردیبهشت ماه در نمایندگیهای بیمه رازی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

مظلومی گفت: همیشه با این سوال مردم روبرو هستیم که عنوان می‌کنند سالهاست که حق بیمه آتش‌سوزی می‌پردازیم و تا الان هم خسارتی نداشته‌ام و نمیدانم این حق بیمه‌ها کجا می‌رود و این طرح در واقع برای این دسته افراد است.

 وی اضافه کرد: همچنین اگر فردی تمایل به پس گرفتن حق بیمه نداشته باشند با همان حق بیمه تا هر تعداد سالی که بخواهد می‌تواند این بیمه را ادامه دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×    =  15