ورود به لیست سیاه تاوان ورود اشتباه پین کد

مشترکان همراه اول باید درباره این که چه سیم‌کارت‌هایی در لیست سیاه قرار می‌گیرند، بدانند که این موضوع فقط برای مشترکان اعتباری است و شامل کسانی می‌شود که اگر به دلایلی در وارد ‌کردن پین شارژ، پنج بار اشتباه کنند، خطشان به لیست‌ سیاه (black list) وارد می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز، مشترکان همراه اول باید درباره این که چه سیم‌کارت‌هایی در لیست سیاه قرار می‌گیرند، بدانند که این موضوع فقط برای مشترکان اعتباری است و شامل کسانی می‌شود که اگر به دلایلی در وارد ‌کردن پین شارژ، پنج بار اشتباه کنند، خطشان به لیست‌ سیاه (black list) وارد می‌شود.

 همچنین اگر مشترکی بیش از سه بار شماره پین خود را اشتباه وارد کند، سیم‌کارتش به‌صورت اتوماتیک قفل شده و شماره puk از مشترک خواسته می‌شود و مشترکانی که شماره پپن و پوک خود را به دلایلی ندارند، می‌توانند فقط از طریق مراکز تلفن ثابت اقدام کنند.

 پیش از این عنوان شده است که وصل سیم‌کارت مفقودی 20 هزار ریال هزینه دارد که سهم دفاتر هشت هزار ریال و سهم اپراتور 12 هزار ریال است؛ همچنین تعرفه وصل شخصی و وصل تعهد به نام زدن هم 20 هزار ریال است که سهم دفاتر از این بابت هشت هزار و سهم اپراتور 12 هزار ریال اعلام شده بود.

 اما وصل بدهی 20 هزار ریال که سهم دفاتر هشت هزار و اپراتور 12 هزار ریال است و وصل محدودیت‌ مکالمه (ماهانه) مبلغ تعرفه شش هزار ریال است که سهم دفاتر دو هزار و 400 ریال و اپراتور سه هزار و600 ریال است و قطع محدودیت مکالمه رایگان بوده که سهم دفاتر 500 ریال و سهم اپراتور رایگان خواهد بود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  7  =  1