شاخص بورس به مرز ۲۵ هزار واحد نزدیک شد

با شتاب روند کاهشی بورس؛

آخرین روز معاملاتی بورس تهران با افزایش انتظار و رکود و از دست رفتن ۱۲۵ واحد از ارزش شاخص بورس همراه شد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا در بازار روز چهارشنبه جو منفی حاکم در بورس شدت گرفت و تمامی صنایع با کاهش قیمت مواجه شدند.این کاهش موجب افت 125 واحدی شاخص کل بورس و رسیدن آن به 26 هزار و 165 واحد شد.

بر این اساس فشار عرضه بر نمادهای فلزی، پتروشیمی و پیمانکاری سبب افت دماسنج تالار شیشه ای شد و شرکتهای ملی مس، فولاد مبارکه، مپنا، گسترش نفت و گاز پارسیان، توسعه معادن و فلزات، سرمایه گذاری غدیر، سایپا، پتروشیمی خارک و حفاری شمال بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص بورس گذاشتند.

در این بین شرکت فولاد مبارکه صورت های مالی سال 90 خود را با تعدیل منفی 7 درصدی عایدی هر سهم تا 378 ریال به بازار ارائه کرد اما این شرکت نماد این شرکت با افت بیش از 3 درصدی قیمت روبرو شد.

در حالیکه تمام صنایع حاضر در بورس افت را تجربه می کردند، صنعت قند توانست بر تعداد صف های خرید خود اضافه کند و تاثیر مثبت روی شاخص بگذارد.

به این ترتیب در بازار سهام امروز شاخص بورس0،48 درصد ارزش خود را از دست داد و حجم سهام معامله شده به 106 میلیون سهم کاهش پیدا کرد تا سهامداران منتظر به انتظار خود در مورد نتایج پرونده هسته ای ایران و سایر مسائل سیاسی و اقتصادی ادامه دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  70  =  77