صنعت بیمه بهترین عملکرد را داشته است

معاون وزیر بهداشت:

شرکت های بیمه در کمک به وزارت بهداشت برای پوشش رایگان مصدومان حوادث رانندگی بهترین عملکرد را داشته اند و نزدیک به ۷۰ درصد یعنی ۵۵۰ میلیارد تومان هزینه های درمان مصدومان حوادث رانندگی را پرداخت کرده اند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از بیمه مرکزی ، دکتر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین بیمه مرکزی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور ضمن قدردانی از نقش بیمه مرکزی و صنعت بیمه کشور در ارتقای سلامت جامعه گفت: سال گذشته ۸۰۰ هزار نفر از مصدومان حوادث رانندگی و تصادفات جاده ای به طور رایگان در بیمارستان های دولتی درمان شدند. 

 

دکتر امامی رضوی با اشاره به دریافت ۵۵۰  میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه برای درمان حادثه ‌دیدگان تصادفات از تأمین اعتبار ارزی برای خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس خبر داد وگفت: در سال گذشته بهترین همکاری و عملکرد را از سوی شرکت‌های بیمه شاهد بودیم و توانستیم رقمی حدود ۵۵۰  میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه دریافت و به بیمارستان‌ها پرداخت کنیم.

 

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: برای کاهش آمار فوت و جرح ناشی از تصادف، نیاز به اقدامات زیادی است که یکی از آنها می‌تواند اافزایش مبلغ حق بیمه خودروهای فرسوده و کم کردن مبلغ حق بیمه خودروهای کم‌خطر باشد.

وی افزود: باید خودروهای فرسوده، حق بیمه بیشتری پرداخت کنند تا با این شیوه از حضور آنها در جاده‌ها جلوگیری شود و حوادث جاده‌ای کاهش یابد. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  +  1  =