سود بی نظیر دومین شرکت بزرگ بیمه در جهان

سود خالص این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، حدود ۱.۴ میلیارد دلار برآورد شده که در قیاس با همین دوران در سال گذشته با ۲۱ درصد افزایش همراه بوده است.

به گزارش ریسک نیوز،شرکت بیمه اتکایی "سوئیس ری" دومین شرکت بزرگ بیمه در جهان، اعلام کرد که سود خالص این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، حدود 1.4 میلیارد دلار برآورد شده که در قیاس با همین دوران در سال گذشته با 21 درصد افزایش همراه بوده است.
 
 صنعت بیمه به نقل از وب سایت فاینشال، افزایش شدید عملیات ها در بخش بیمه تصادفات و اموال و همچنین گسترش همکاری های بین المللی، از عوامل کلیدی این رشد هستند.
 
 طبق گزارش های منتشر شده، این شرکت در کل سال 2012 میلادی، تنها 4.2 میلیارد دلار درآمد خالص داشته است که سود خالص 1.4 میلیارد دلاری نشان دهنده پیشرفت اجرایی این شرکت اروپایی در سال جاری میلادی است.
 
شرکت بیمه اتکایی سوئیس ری، قدیمی ‌ترین شرکت بیمه اتکایی و یکی از بزرگترین شرکت ‌های بیمه دنیا است. این شرکت به دلیل فعالیت ‌های بین ‌المللی و اعتبار بیمه‌ ها در جهان زبانزد است.
 
بخش اصلی فعالیت این شرکت در انتقال ریسک، تامین مالی برای ابقای ریسک و مدیریت سرمایه است. سوئیس ری بیش از 70 دفتر در 30 کشور جهان دارد.
 
این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که در برخی از خطوط ویژه در بخش بیمه اتکایی این گروه، تغییرات سازمانی جدی انجام می شود. طبق این بیانیه، بخش بیمه اتکایی حمل و نقل هوایی و کشاورزی دیگر در این مجموعه قرار نمی گیرند و به طور مجزا اداره خواهند شد.
 
در این گزارش آمده است: "سوئیس ری با جدیت در برنامه ها، به اهداف مالی تعیین شده برای سال های 2011 تا 2015 دست می یابد و در شرایط نامناسب اقتصاد جهانی به بهترین حالت ممکنه عمل می کند."
 
"میشل لیز" رئیس هیئت اجرایی این شرکت، در این باره گفت: ما یکصد و پنجاهمین سال فعالیت خود را با نتایج عالی در سه ماه نخست آغاز کردیم و این امر نشانگر درستی استراتژی ها و ساختار ماست.
 
او ادامه داد: تجدید ساختاری در ماه آوریل نیز اصلی ترین شاهد این مدعاست. ما به رغم شرایط  نامناسب اقتصادی، رشد خوبی را تجربه کرده ایم.
 
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  11  =  19