مذاکره با ۳ کشور برای ارائه خدمات بیمه‌ای/ برخی شرکت‌ها نرخ‌شکنی می‌کنند

مدیر عامل بیمه دی خبر داد

مدیرعامل بیمه دی با انتقاد از نرخ شکنی برخی شرکت ها و یا افراد منتسب به شرکت ها در راستای تضعیف بازار بیمه‌ای کشور از مذاکره با ۳ کشور برای ارائه خدمات بیمه‌ای خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،  به نقل از روابط عمومی بیمه دی، فرامرز فتح‌نژاد از مذاکره برای فعالیت این شرکت در 3 کشور دیگر خبر داد و گفت: این اقدامات با در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی و در راستای ثبات و برندسازی صورت گرفته است.

مدیرعامل بیمه دی نقش صنعت بیمه در اقتصاد کشور را بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: ایجاد آرامش، تقسیم ریسک یک صنعت بین آحاد مردم از جمله وظایف صنعت بیمه در کشور است.

 فتح‌نژاد قدمت صنعت بیمه درکشور را 80 سال دانست که با توجه به تحریم‌های بین المللی موجود، این صنعت می تواند در بخش اتکایی گام های مؤثری بردارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از شرکت‌های بیمه در کشور به روش سنتی فعالیت می کنند، تصریح کرد: برخی از شرکت های بیمه ای که 60 درصد پرتفوی آنها  مختص بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه بوده در فکر ورشکستگی هستند.

 فتح‌نژاد چابک سازی، حرکت به سمت پرداخت الکترونیکی وجوه خسارات و کاهش زمان انتظار مشتریان برای پاسخگویی را از جمله اقدامات یکسال اخیر این شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی از ارائه چندین رشته خدمات بیمه ای نوین به بازار خبر داد و اضافه کرد: قرار است در هر شعبه بانک دی، نیروی انسانی شرکت بیمه نیز استقرار یافته و به ارائه خدمات مطلوبتر بپردازند. 

فتح نژاد از نرخ شکنی برخی شرکت ها و یا افراد منتسب به شرکت ها در راستای تضعیف بازار بیمه‌ای کشور به شدت انتقاد کرد و گفت: فضای حاکم بر بازار کنونی صنعت بیمه، بسیار رقابتی بوده و هر شرکتی که خدمات خود را با کیفیت بهتر و در بازه زمانی سریعتر به مشتریان ارائه کند پیروز این بازار خواهد بود. مدیرعامل بیمه دی با اشاره به رشد 400 درصدی پرتفوی این شرکت در سال گذشته اضافه کرد:با توجه به نوع عملکرد این شرکت، پرتفوی آن قابلیت رشد 300 درصدی در سال جاری را نیز دارا خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  7  =  28