نصب application بیمه سرمد بر روی تلفن همراه

در آینده ای نزدیک صورت می گیرد:

عابدینی به طراحی و ارائه نرم افزار جدید قابل نصب و استفاده بر روی تلفن همراه در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: این نرم افزار به صورت آنلاین اطلاعات را در اختیار بیمه گذاران قرار می دهد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از  معاون طرح و برنامه ریزی بیمه سرمد- مراسم رونمایی از مرکز تماس و سامانه ارتباط با مشتریان روز سه شنبه 93/11/21 به مناسبت دهه مبارک فجر در بیمه سرمد برگزار شد.

ارائه بسته های استاندارد و هدایا به مشتریان
مهدی مهدوی، معاون طرح و برنامه نیز در ادامه این مراسم در خصوص سامانه ارتباط با مشتریان گفت: در این سامانه بخش هایی شامل خدمات حوزه بیمه گری، امور سهام و خدمات بیمه ای که فرآیند آن از طریق این مکانیزم تعریف می گردد، رونمایی شده و به مرحله بهره برداری و اطلاع عموم خواهد رسید. این سیستم ها در قالب بسته های استاندارد و هدایا در اختیار مشتریان قرار می گیرد و از طریق همین مکانیزم فعالسازی و برقراری این سیستم ها قابل اجرا خواهد بود.

نصب application بیمه سرمد بر روی تلفن همراه در آینده ای نزدیک
حامد عابدینی، مدیر فناوری اطلاعات نیز در مراسم رونمایی از مرکز تماس و سامانه ارتباط با مشتریان به بیان جزئیات این طرح و اقدامات صورت گرفته توسط این واحد در این خصوص پرداخت.
وی گفت: در این سامانه امکان استفاده از کانالهای ارتباطی مختلف از جمله ارسال پیامک و دریافت پاسخ، تلفن گویا، پست الکترونیکی و نیز سامانه های اینترنتی مرتبط با آن پیش بینی شده است.
عابدینی به طراحی و ارائه نرم افزار جدید قابل نصب و استفاده بر روی تلفن همراه در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: این نرم افزار به صورت آنلاین اطلاعات را در اختیار بیمه گذاران قرار می دهد و فضای ارتباطی و امکانات را به گونه ای در اختیار افراد قرار خواهد داد که به سادگی و به صورت آنلاین به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

مدیر فناوری اطلاعات بیمه سرمد همچنین از جمع آوری نمابرها در سال آتی خبر داد و تصریح کرد: تا اوایل سال 94 کلیه دستگاه های مزبور جمع آوری و در سامانه ارتباط با مشتریان متمرکز خواهد شد؛ عملکرد این سیستم به گونه است که اطلاعات به صورت سیستمی دریافت و به صورت اتوماتیک به شماره های مقصد ارسال می گردد.

عابدینی در ادامه این مراسم از طرح مشترک جدیدی با بانک صادرات ایران خبر داد و گفت: در این طرح که با همکاری بانک آغاز شده به محض ارسال اطلاعات مبالغ خسارت مشتریان به بانک، به صورت اتوماتیک نسبت به ارسال پیامک توسط بانک اقدام و مبلغ مورد نظر برای دریافت از هرشعبه بانک صادرات ایران را اعلام می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

41  −  38  =